حراج ۱۲ خرداد ۱۳۹۹

پس از چند ماه تعطیلی

حراج فرش دستباف آغاز شد

اسفندماه سال ۱۳۹۸ پس از شیوع ویروس کرونا و اعلام وزارت بهداشت مبنی بر فاصله گذاری اجتماعی، حراج هفتگی فرش دستباف متوقف شد. حال پس از حدود سه ماه حراج حضوری فرش از دوشنبه ۱۹ خرداد از سر گرفته می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی فرش ایران، حراج حضوری فرش‌های دستباف از اسفندماه سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی به دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا به مدت چند ماه متوقف شد. اما با بهبود وضعیت و اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر از سر گیری فعالیت‌های تجاری و رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی حراج حضوری فرش دستباف از دوشنبه هفته آینده ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ مطابق روال گذشته هر دوشنبه در تالار شرکت برگزار خواهد شد.

برپایه این گزارش شرکت سهامی فرش ایران که در حراج حضوری فرش‌های دستباف کارکرده پیشینه‌ای بیش از دو دهه دارد برآن شده است با توجه به پروتکل‌های اعلام شده از سوی وزارت بهداشت؛ نخستین جلسه حراج در سال جاری را برگزار کند. تجار، فروشندگان، خانواده‌ها و علاقه‌مندان می‌توانند روز دوشنبه ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در این رویداد هفتگی و هیجان انگیز شرکت کنند.

لازم به توضیح است که در فرآیند حراج، پس از ارایه فرش از سوی مالک، کارشناسان شرکت، فرش را ارزیابی و قیمت گذاری می‌کنند و در صورت رضایت مالک در نوبت حراج قرار می‌گیرد. سپس مدیر سالن حراج پس از بیان مشخصات فرش، قیمت پایه هر فرش را به روش چوب زنی اعلام می‌کند و بالاترین پیشنهاد بالاتر از قیمت پایه برنده این حراج هیجان انگیز خواهد بود.

گفتنی است حراج فرش دستباف در دفتر مرکزی شرکت سهامی فرش ایران واقع در تهران، خیابان فردوسی هر هفته دوشنبه از ساعت ۱۷ تا ۱۹ برپا می‌شود و همزمان به صورت زنده از صفحه اینستاگرام شرکت سهامی فرش ایران با نام irancarpetir پخش خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی ارائه فرش می‌توانید با تلفن ۰۲۱۵۴۶۳۷ داخلی ۵ واحد حراج تماس بگیرید.

2 پاسخ
  1. روابط عمومی گفته:

    سلام. وقتتون بخیر. این حراج حضوری است و فقط در سالن حراج می توانید فرش ها و مشخصات آن ها را ببینید. البته جلسات حراج به صورت زنده از صفحه اینستاگرام شرکت پخش می شود و همینطور روز قبل از حراج تعدادی از تصاویر فرش ها را می توانید به صورت استوری ملاحظه بفرمایید. صفحه اینستاگرام شرکت سهامی فرش ایران را از طریق پیوند زیر ببینید
    http://instagram.com/irancarpetir

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *