حراج ۲۵ تیر ۱۴۰۲

یازدهمین جلسه حراج سال 1402 برگزار شد.

فرش اراک ، صدرنشین حراج دوازدهم

دوازدهمین جلسه حراج فرش دستباف کار کرده در تاریخ نوزدهم تیر ماه ۱۴۰۲ با ۶۲ نوبت و عرضه ۹۳ تخته فرش به کار خود پایان داد.

کلمات کلیدی:


این جلسه حراج فرش دستباف کارکرده در مجموع دو نیمه برگزار شد و تعداد ۹۳ تخته فرش دستباف به متراژ ۳۹۶ مترمربع عرضه شد از مجموع این ۹۳ تخته فرش دستباف ۵۹ تخته فرش در ۳۹ نوبت و مساحت ۲۳۱ مترمربع فروخته شد. وتعداد ۲۳ تخته فرش در ۳۴ نوبت به مساحت ۱۶۴ متر مربع شانسی برای فروش نداشتند و به انبار حراج بازگردانده شدند.

برای خرید فرش های فروخته نشده حراج یازدهم می توانید با شماره ۰۹۱۲۱۲۱۲۷۰۰ تماس بگیرید.

در دوازدهمین  جلسه حراج فرش دستباف در نوبت پنجاه و سوم یک تخته فرش اراک با قیمت پایه‌ی۱ میلیون و پانصدهزار تومان عرضه شدند که با رشد قیمت ۳۱۳ درصدی و با قیمت نهایی ۶ میلیون و دویست هزار تومان رکوردار حراج دوازدهم شد در این جلسه حراج فرش دستباف کارکرده تعداد ۸ تخته فرش دستباف با رشد قیمت دو برابری ازقیمت پایه فروخته شدند.

در مجموع تمامی فرش های فروخته شده در این جلسه حراج به صورت میانگین با ۳۶ درصد رشد از قیمت پایه به فروش رفتند و بالاترین قیمت پایه ای که در این جلسه حراج عرضه شد متعلق به دو تخته فرش کاشمر شش متری بود که با قیمت پایه ۲۴ میلیون تومان عرضه شد وبا قیمت نهایی ۳۱ میلیون تومان فروخته شد.

برای اطلاعات بیشتر با شماره تماس ۰۹۱۲۱۲۱۲۷۰۰ و یا شماره ۰۲۱۵۴۶۳۷ تماس بگیرید.


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *