حراج ۳۱ خرداد ۱۴۰۱

حراج فرش به گام دهم رسید

فروش تا ۱۰ برابر قیمت پایه در دهمین حراج

دهمین جلسه حراج فرش دستباف کارکرده با عرضه ۳۶۰ مترمربع انواع دستبافته‌های سنتی روز دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ برگزار شد. در این جلسه ۲۲۷ متر از فرش‌های عرضه شده به بالاترین پیشنهاد فروخته شد.

کلمات کلیدی:

در اخرین حراج بهار ۱۴۰۱ چه گذشت؟

دهمین جلسه حراج فرش دستباف شرکت سهامی فرش ایران در ۵۷ نوبت و عرضه ۱۰۵ تخته انواع فرش دستباف با مساحتی بالغ بر ۳۶۰ متر مربع برگزار شد. فرش‌های عرضه شده در ۴۰ نوبت از حراج دهم به تعداد ۷۰ تخته و مساحت ۲۲۷ مترمربع به پیشنهادهایی بالاتر از قیمت پایه فروخته شدند. اما فرش‌های ۱۷ نوبت به تعداد ۳۵ تخته و مساحت ۱۳۳ مترمربع شانسی برای فروش نداشتند و به انبار حراج برگشتند.

در ۱۲ نوبت از حراجِ دهم فرش‌های عرضه شده به مبالغی بیشتر از دوبرابر قیمت پایه فروخته شدند. همچنین نسبت رشد فرش‌های فروخته شده از قیمت پایه در این جلسه ۳۹ درصد بود.

ترین‌های حراجِ دهم

در شانزدهمین نوبت از حراج دهم یک جفت قالی ۹ متری طرحِ ماهی تبریز رکوردار بالاترین قیمت پایه و قیمت فروخته شده شد. این جفت قالی کاملا سالم و بسیار زیبا با قیمت ۸۵ میلیون تومان به سالن حراج آمد و نهایتا به قیمت ۱۰۵ میلیون تومان فروخته شد.

رشد ده برابری حراج دهم

در نوبت ۱۲ حراج دهم اتفاق ویژه‌ای رخ داد. ۵ تخته فرش نسبتا مستهلک که ازمناطق مختلفی بودند با قیمت پایه ۴۵۰ هزار تومان وارد صحنه حراج شدند. قیمتی که پایین‌ترین قیمت پایه حراج دهم هم محسوب می‌شود. اما در اتفاقی جالب و با پیشنهادهای خریداران این پنج تخته فرش نهایتا به مبلغ ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروخته شدند تا علاوه بر رکوردداری بیشترین رشد قیمت در حراج دهم رکورد بیشترین رشد قیمت حراج سال ۱۴۰۱ را هم از آنِ خود کند.


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *