حراج ۴ مرداد ۱۴۰۱

اولین حراج مرداد 1401 برگزار شد

عرضه ۱۰۱ تخته فرش در حراج چهاردهم

چهاردهمین حراج فرش دستباف کارکرده شرکت سهامی فرش ایران روز دوشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۱ با عرضه ۳۸۶ متر مربع انواع دستبافته‌های سنتی در محل دفتر مرکزی شرکت فرش برگزار شد.

کلمات کلیدی:


گزارش آماری حراج چهاردهم

اولین حراج مردادماه ۱۴۰۱ در ۶۳ نوبت و با عرضه ۱۰۱ تخته انواع فرش دستباف به مساحت ۳۸۶ متر مربع برگزار شد. در این حراج ۵۶ تخته فرش به مساحت ۲۱۰ متر مربع به بالاترین پیشنهادها فروخته شدند و ۴۵ تخته فرش به مساحت ۱۷۶ متر مربع شانسی برای فروش نداشتند و به انبار حراج بازگشتند. نسبت رشد فرش‌های فروخته شده در این جلسه از قیمت پایه به صورت میانگین ۲۰ درصد بود. همچنین در ۵ نوبت از این جلسه فرش‌های فروخته شده به بیش از دو برابر قیمت پایه فروخته شدند.

برترین‌های حراج چهاردهم

بالاترین قیمت پایه حراج چهاردهم برای یک جفت قالی قواره ۹ متری کاشان بود که با مبلغ ۵۰ میلیون تومان به سالن حراج آمد اما مشتری‌ای نداشت. اما بالاترین قیمت فروخته شده این جلسه به یک قالی ۶ متری تبریز رسید. این قالی با قیمت ۴۵ میلیون تومان به سالن حراج آمد و با ۱۶ درصد رشد از قیمت پایه به مبلغ ۵۲ میلیون تومان فروخته شد.

بیشترین رشد قیمت حراج چهاردهم به یک کناره قرجه رسید که با یک میلیون و ۸۰۰ هزارتومان به حراج امد و با رشد دو و نیم برابری به مبلغ ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروخته شد.


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *