حراج ۱۰ اسفند ۱۴۰۰

چهلمین جلسه حراج فرش دستباف کارکرده برگزار شد

روزهای پایانی حراج فرش در سال ۱۴۰۰

دوشنبه ۹ اسفند چهلمین جلسه حراج فرش دستباف در ۵۹ نوبت با عرضه ۷۶ تخته فرش دستباف به متراژ تقریبی ۲۵۹ مترمربع با مشارکت علاقمندان و اهالی بازار فرش ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۸:۳۰ در محل دفتر مرکزی شرکت فرش ایران برگزار شد.

کلمات کلیدی:

چهلمین جلسه حراج همچنان پر رونق

این جلسه حراج در ۵۹ نوبت با عرضه ۷۶ تخته فرش با مساحت ۲۵۹ متر مربع به کار خود پایان داد. که در ۳۹ نوبت شامل ۴۹ تخته فرش با مساحت ۱۶۵ متر مربع فرش‌های عرضه شده به قیمت‌هایی بالاتر از قیمت پایه فروخته شدند . اما در ۲۰ نوبت  شامل ۲۷ تخته فرش به مساحت ۹۴ متر مربع فرش‌های عرضه شده شانسی برای فروش نداشتند.


ترین‌های حراج چهلم

بالاترین قیمت عرضه شده در حراج چهلم مربوط به یک تخته قالی بزرگ پارچه ۱۸٫۵ متری همدان بود که با قیمت پایه ۳۹ میلیون تومان عرضه شد اما پیشنهادی بالاتر از قیمت پایه نداشت و به انبار حراج بازگشت.

پایین ترین قیمت عرضه شده این جلسه هم مربوط به یک جفت تابلو فرش با مساحتی کمتر از نیم متر مربع بود که با قیمت پایه ۲۰۰ هزار تومان عرضه شد و نهایتا با چهار چوب به بالاترین پیشنهاد به مبلغ ۴۰۰ هزار تومان فروخته شد.

بالاترین قیمت فرش فروخته شده در حراج چهلم هم مربوط به یک قالی قواره ۹ متری کاشمر بود که با قیمت پایه ۱۸٫۵ میلیون تومان عرضه شد و در نهایت به بالاترین رقم پیشنهادی به مبلغ ۲۲ میلیون تومان فروخته شد.


برترین‌های حراج چهلم

در حراج چهلم بیشترین رشد از قیمت پایه مربوط به یک قالی ذرع و چارک «محل» بود که با قیمت پایه ۳۰۰ هزار تومان عرضه شد و نهایتا با رشدی نزدیک به ۴ برابر به مبلغ یک میلیون و صد هزار تومان فروخته شد. در ۷ نوبت از این جلسه که شامل ۱۰ تخته فرش به متراژ تقریبی ۲۱ متر مربع بود فرش‌های عرضه شده به پیشنهادهایی تا دوبرابر قیمت پایه و حتی بیشتر فروخته شدند.


در حراج چهلم به صورت میانگین فرش‌های فروخته شده با رشدی ۳۳ درصدی از قیمت پایه فروخته شدند.


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *