اخبار شرکت - حراج ۳۰ شهریور ۱۴۰۰

حراج فرش های کارکرده

مزایده فرش کارکرده (حراج هفتگی)

رویداد هفتگی شرکت سهامی فرش ایران انواع فرش‌های کارکرده با تنوع قیمت،کیفیت،ابعاد،سبک و قدمت ارائه می شود.
شما نیز میتوانید فرش دستباف،گلیم،گبه و تابلو فرش دست دوم و کارکرده خود را در ایام هفته به غیر از روز حراج جهت ارزیابی و ارائه در مزایده حضوری به شرکت سهامی فرش ایران تحویل داده و فروش،فرش‌خود را در یک رقابت‌هیجانی‌در بین خریداران‌از نزدیک تجربه و مشاهده کنید.

حراج فرش!

دوشنبه های شگفت انگیز در شرکت سهامی فرش ایران

مزایده حضوری (حراج هفتگی) فرش دستباف کارکرده هر دوشنبه ساعت ۱۷ تا ۱۹ در محل فروشگاه مرکزی شرکت سهامی فرش ایران برگزار می شود.

در این مزایده (حراج‌هفتگی) میتوانید فرش و سایر دستبافته های کارکرده  را بخرید، بفروشید، ببینید و از رقابت هیجان انگیز خریداران لذت ببرید!

شرکت در حراج برای عموم علاقمندان آزاد است و محدودیتی وجود ندارد.

اگر مایل هستید در یک رویداد هیجان انگیز فرش حضورداشته باشید قطعا پیشنهاد می کنیم حداقل یکبار حراج فرش را از نزدیک ببینید.

در این رویداد هفتگی شرکت سهامی فرش ایران انواع فرش‌ها با تنوع قیمت،کیفیت،ابعاد،سبک و قدمت ارائه می شود که برخی از نمونه های آن شمارا شگفت زده میکند.

شما نیز میتوانید فرش دستباف،گلیم،گبه و تابلو فرش دست دوم و کارکرده خود را در ایام هفته به غیر از روز حراج جهت ارزیابی و ارائه در مزایده حضوری به شرکت سهامی فرش ایران تحویل داده و فروش، فرش‌خود را در یک رقابت‌هیجانی‌در بین خریداران‌از نزدیک تجربه و مشاهده کنید.

فرش‌شمادرمزایده (حراج‌هفتگی) شرکت سهامی فرش‌ایران،به بالاترین‌پیشنهاد فروخته میشود .

کلیه‌مراحل ازاجراء،فروش‌و تسویه‌حساب با‌خریدار و واکذارکننده فرش به عهده شرکت سهامی فرش ایران میباشد.

پس از فروش فرش دستباف کارکرده، شرکت سهامی فرش ایران  باکسر ۱۰درصد کارمزد از مبلغ فروش نهایی با شما تسویه‌حساب میشود و یا میتوانید با استفاده از طرح‌های متنوع فروش از جمله تعویض فرش‌کهنه با فرش‌نو و همچنین تسهیلات خرید فرش‌دستباف تا سقف ۵۰۰میلیون ریال در اقساط ۲۰ ماهه بدون کارمزد استفاده نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *