حراج ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲

104 تخته فرش دستباف در حراج پنجم عرضه شد

قالیچه همدان رکورد دار حراج پنجم شد

پنجمین جلسه حراج فرش دستباف کارکرده عصر روز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در ۷۱نوبت برگزار شد. در این جلسه ۷۹ تخته فرش به بالاترین پیشنهادها با میانگین ۵۱ درصد رشد از قیمت پایه فروخته شدند.

کلمات کلیدی:


آخرین حراج اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ در ۷۱ نوبت و با عرضه ۱۰۴ تخته – ۳۷۱ متر مربع از انواع دستبافته‌های سنتی عصر روز دوشنبه بین ساعت ۱۶ تا ۱۸ برگزار شد. در حراج پنجم ۷۹ تخته – ۲۴۱ مترمربع فرش به بالاترین پیشنهادها فروخته شدند و فرش‌های ۱۹ نوبت شامل ۲۵ تخته – ۱۳۰ مترمربع شانسی برای فروش نداشتند و به انبار حراج بازگشتند.

عنوان بیشترین رشد از قیمت پایه‌ی حراج پنجم به یک تخته قالیچه حدودا ۲ متری همدان رسید. این قالیچه همدان در نوبت ۳۳ با قیمت پایه یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به سالن حراج آمد و با رشد قابل توجهی نهایتا با پیشنهاد ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان فروخته شد.

در ۱۲ نوبت از حراج پنجم فرش‌های عرضه شده به بیش از دو برابر قیمت پایه فروخته شدند و به صورت میانگین فرش‌های فروخته شده ۵۱ درصد رشد از قیمت پایه داشتند.

عنوان بیشترین قیمت فروخته شده حراج پنجم هم به یک تخته فرش قواره پرده‌ای اصفهان رسید. در نوبت ۱۸ این جلسه یک فرش اصفهان به مساحت ۳٫۷ مترمربع با قیمت پایه ۴۵ میلیون تومان به سالن حراج آمد و با رشد قیمتی مناسبی نهایتا به مبلغ ۶۵ میلیون تومان فروخته شد.


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *