حراج ۲۲ شهریور ۱۴۰۱

حراج فرش دستباف به گام بیستم رسید

دو تخته فرش شیراز رکوردار حراج بیستم

بیستمین جلسه حراج فرش دستباف با میدان داری دو تخته فرش دستباف شیراز روز دوشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ برگزار شد. در این جلسه از حراج ۲۹۵ متر مربع انواع فرش دستباف در ۵۶ نوبت عرضه شد

کلمات کلیدی:


آنچه در حراج بیستم رخ داد

حراج بیستم در ۵۶ نوبت برگزار شد. این جلسه طبق روال دوشنبه هر هفته بیست و یکم شهریورماه ۱۴۰۱ حوالی ساعت ۱۷ شروع شد و تا ساعت ۱۹ ادامه یافت. در این جلسه ۹۶ تخته فرش دستباف کهنه به مساحت ۲۹۵ متر مربع در ۵۶ نوبت عرضه شد. از بین فرش‌های عرضه شده ۷۵ تخته فرش به مساحت ۲۱۴ مترمربع به پیشنهادهایی بالاتر از قیمت پایه فروخته شدند و فرش‌های ۱۶ نوبت به مساحت ۸۱ مترمربع و تعداد ۲۱ تخته شانسی برای فروش پیدا نکردند و به انبار حراج بازگشتند.

به صورت میانگین نرخ رشد از قیمت پایه در حراج بیستم ۴۶ درصد بود که نسبت به جلسات قبل رشد محسوس و قابل توجهی داشت

برترین‌های حراج بیستم

بیشترین رشد از قیمت پایه در چهل و سومین نوبت از حراج بیستم رقم خورد. جایی که دو تخته فرش شیراز مجموعا به مساحت ۹٫۵ متر مربع با قیمت پایه ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به سالن حراج آمدند. هر دو این قالی‌ها که تقریبا هیچ پرزی نداشتند و یکی از ان‌ها با طرح سه حوضی (سه ترنجی) و دیگری طرح شیری بود با استقبال خوب حاضران با رشد نزدیک به چهار برابر قیمت پایه به قیمت ۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان فروخته شد. اتفاقی که کمتر در جلسات حراج فرش دستباف رخ می‌دهد.

در هشت نوبت از حراج بیستم، فرش‌های عرضه شده به بیش از دو برابر قیمت پایه فروخته شدند که نسبت به جلسات قبل رشد قابل ملاحظه‌ای داشت.


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *