اخبار شرکت ۶ شهریور ۱۴۰۱

بازدید مدیرعامل موسسه ملل از نمایشگاه فرش دستباف

حمایت از فرش دستباف دستور کار ماست

حجت الاسلام والمسلمین سید امین جوادی در جریان برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه فرش دستباف ایران ضمن بازدید از نمایشگاه میهمان پاویون اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش ایران بود.

همزمان با بیست و نهمین نمایشگاه فرش دستباف ایران جلسه مشترک اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش دستباف ایران با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید امین جوادی رییس هیات مدیره و مدیرعامل موسسه اعتباری ملل و همچنین دکتر غفور خرامهر مدیر عامل گروه توسعه اقتصاد ملل در محل پاویون اتحادیه در سالن ۴۴ (خلیج فارس) نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

یکی از کارکردهای نمایشگاه‌های تجاری مراودات مابین گروه‌ها و افراد حقیقی یا حقوقی است، در این راستا نمایشگاه فرش دستباف ایران نیز چنین کاربردی را در بین فعالین فرش دستباف ایران دارد. اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش دستباف ایران که قدیمی‌ترین اتحادیه صنف فرش دستباف کشور است و یکی از تاثیرگذارترین این اتحادیه‌هاست همواره در پی مراودات برای تقویت و توسعه زمینه‌های تجاری خود در جهت پیشبرد شرایط بهینه برای اعضای اتحادیه بوده است. از این رو در جلسه‌ای مشترک با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید امین جوادی مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره موسسه اعتباری ملل و جناب آقای دکتر غفور خرامهر مدیرعامل گروه توسعه اقتصاد ملل و جناب آقای مجید محمدپناه مدیرعامل شرکت سهامی فرش ایران در پاویون اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش ایران برگزار و در خصوص مسائل روز فرش ایران و زمینه‌های همکاری مشترک بحث و تبادل نظر انجام شد.

لازم به توضیح است که شرکت سهامی فرش ایران سال ۱۳۹۲ طبق اصل ۴۴ قانون اساسی کشور به بخش خصوصی واگذار شد. موسسه اعتباری ملل به عنوان  مالک شرکت فرش ایران در پی آن است با ایجاد رویکردی نوین آثاری اصیل و در عین حال متفاوت از گذشته را تولید و روانه بازارهای داخلی و خارجی کند. از این رو اتحادیه تولیدکنندگان وصادرکنندگان فرش دستباف ایران با دعوت از اعضای هیئت رئیسه موسسه اعتباری ملل در پی رایزنی‌های تجاری جهت ایجاد هماهنگی‌های مورد نظر بوده است تا در ادامه گام‌های نخست همکاری‌های مشترک شکل بگیرد.


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *