رویدادها ۲۹ تیر ۱۳۹۹

روزشمار بزرگترین رویداد فرش کشور کلید خورد

بیست و نهمین نمایشگاه فرش دستباف ایران برگزار می‌شود

در شرایطی که بیماری کرونا یورش خود را از سرگرفته است رییس مرکز ملی فرش ایران با حمایت وزارت صمت و عملکرد دوگانه اتحادیه صادر کنندگان برآن شده است تا بیست و نهمین نمایشگاه فرش دستباف ایران را برگزار کند

به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی فرش ایران، با آغاز سال جدید خبرها و گفتگوها درباره برگزاری و یا عدم برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه فرش دستباف ایران در محافل فرشی رد و بدل می‌شد و نتایج گمانه‌زنی‌ها به شرایط پس از کرونا موکول می‌شد. در این میان جلسه اعضای اتحادیه تولید کنندگان و صادرکنندگان فرش دستباف ایران با سرپرست وزارت صمت، بار برگزاری نمایشگاه را مثبت کرد.

حال در جلسات روزهای اخیر مجری نمایشگاه (شرکت بین المللی بازرگانی و نمایشگاهی تهران)، رییس مرکز ملی فرش ایران و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی با تایید صریح سرکار خانم رافع، مقدمات برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه فرش دستباف ایران انجام شده و طی روزهای آینده جزئیات ثبت نام از سوی مجری نمایشگاه در نشانی www.titexgroup.com اطلاع رسانی خواهد شد.

برپایه این گزارش نخستین کنش از سوی مجری نمایشگاه ارسال پیامک به غرفه داران سال گذشته بود که عصر امروز یکشنبه ۲۹ تیرماه ۱۳۹۹ زمان ثبت‌نام را ۵ تا ۱۵ اَمرداد ۱۳۹۹ اعلام کرده‌اند.

یادآور می‌شود بیست و نهمین نمایشگاه فرش دستباف ایران از ۲۸ امرداد تا ۳ شهریور ماه ۱۳۹۹ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *