اخبار شرکت ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹

پیام تبریک مدیرعامل شرکت سهامی فرش ایران

به مناسبت روز جهانی کار و کارگر و روز ملی معلم

مجید محمدپناه مدیرعامل شرکت سهامی فرش ایران در آستانه روز جهانی کار و کارگر و روز ملی معلم پیام تبریکی خطاب به این دو قشر زحمت کش و دلسوز فرش ایران اعلام کرد.

مدیر عامل شرکت سهامی فرش ایران با تقدیر از همه فعالان و بافندگان فرش دستباف مخصوصا همکاران و بافندگان شرکت فرش ایران گفت: فرش دستباف کشورمان نشان از هویت و فرهنگ ایرانی دارد. در جانبخشی به فرش ایرانی پیشه‌وران بسیاری دَم مسیحایی خویش را بر کالبد آن می‌دمند تا زینت بخش کاشانه و سرای دیگران باشد.

محمدپناه در ادامه افزود: زنان و مردان بافنده سرزمین مادریمان مصداق مُعلمانی‌اند که نسل در نسل، سینه به سینه فرهنگ ایران زمین را بر چله قالی گره زده تا ما اکنون با داشتن چنین گوهری در جهان یگانه باشیم و فرش ایرانی نامدار پرچم دوم کشورمان ایران باشد.

وی در پایان پیام خود نیز اشاره کرد: در شرایط سخت کنونی، روز جهانی کار و کارگر و روز ملی معلم بهانه‌ای است برای سپاسگزاری از تلاش‌ها و ذوق ورزی پیشه وران هنر-صنعت فرش دستباف. ما در مجموعه شرکت بزرگ و پر افتخار فرش ایران سعی می‌کنیم همواره با عمل به تعهداتمان سپاسدار این قشر فعال و زحمت کش فرش ایران باشیم.

ان شا الله

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *