اخبار شرکت ۱۳ مرداد ۱۳۹۹

مدیرعامل شرکت فرش ایران در گفتگوی بر خط با مهندس توکلی

بافت فرش ویژه اتاق کودک بر مبنای نقاشی کودکان

۱۲ سال از رویکرد سلیقه‌یابی در فرش دستباف کشور می‌گذرد در این میان فرش ویژه اتاق کودک همچنان یکی از چالش‌های این هنر ایرانی است و در مقابل برخی بر این باورند تنوع فرش ایرانی سلیقه بسیاری را پوشش می‌دهد

به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی فرش ایران، با فراگیر شدن گفتگوهای دوجانبه در فضای اینستاگرام، سایت «نی‌نی‌‌بان» که در حوزه سلامت نوزادان و مادران فعالیت دارد و از جمله سایت‌های پربازدید سلامت کشور است، گفتگویی با رویکرد ویژگی‌های فرش دستباف و فرش ویژه اتاق کودک با مدیر عامل شرکت سهامی فرش ایران به سامان رساند.

در این گفتگوی برخط که روز یکشنبه ۱۳۹۹/۵/۱۲ انجام پذیرفت؛ مهندس توکلی مدیر سایت نی‌نی‌بان ابتدا با توضیح شرایط اقتصادی حاکم بر کشور و مشکلات وابسته به آن، سیاست شرکت فرش ایران را برای ترغیب مشتریان جویا شد. مجید محمدپناه، نخست از پیشینه شرکت سهامی فرش ایران و تجارب بافت فرش‌های بزرگ‌پارچه برای آشنایی بینندگان بیان کرد و پاسخ داد که این شرکت بنابر سیاست‌های خود برآن است با درنظر گرفتن تسهیلات و تخفیفات طیف بیشتری از خانوارها با درآمدهای مختلف را پوشش دهد.

وی با برشمردن تنوع تسهیلات، تخفیفات و خدمات ارائه شده بیان کرد: شرکت سهامی فرش ایران بر آن است با توجه به ظرفیت موجود بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات را به مشتریان خود عرضه کند، به گونه‌ای که سفارشات مشتریان براساس نقشه‌های موجود و یا طرح‌های نوین، تولید و به بازار عرضه شود؛ محمدپناه در ادامه افزود: تا کمتر از یک ماه دیگر سایت فروشگاهی شرکت نیز رونمایی و به بهره‌برداری خواهد رسید که مشتریان عزیز می‌توانند محصولات شرکت را از این طریق و با قیمتی مناسب خریداری کنند.

در ادامه آقای توکلی با اشاره به فراگیری دسترسی به نرم‌افزارها، سایت‌ها و کانال‌های ارتباطی گفت: مخاطبان به واسطه این ابزارها و کانال‌ها با نقش‌ها و طرح‌های جدا از طرح‌های سنتی ایران آشنا می‌شوند و اگر چنین نقش‌هایی را برای تولید بخواهند شرایط چگونه خواهد بود؟ محمدپناه در پاسخ به این پرسش تاکید کرد که براساس قواعد سفارش پذیری چنین امکانی وجود دارد.

برپایه این گزارش مدیر سایت نی‌نی‌بان به عنوان پرسش نهایی از کیفیت و چگونگی فرش ویژه اتاق کودک پرسید؛ مدیرعامل شرکت سهامی فرش ایران با اشاره به ویژگی‌های سلامت محور فرش دستباف گفت: چنانکه می‌دانیم فرش دستباف با الیاف طبیعی شکل می‌یابد و از این رو ذاتاً برای هیچ گروه سنی و به طور خاص برای کودکان آسیبی ندارد. همچنین بهره‌گیری از رنگزاهای طبیعی و رنگینه‌های مصنوعی با کیفیت که از ثبات بالایی برخوردار باشند نیز یکی دیگر از ویژگی‌هایی است که می‌توان در تولیدات فرش اتاق کودک استفاده کرد. محمدپناه با یادآوری تجربه این شرکت در تولید و بافت گبه بر اساس نقاشی کودکان خاطر نشان کرد که خانواده‌ها می‌توانند برای اتاق فرزندانشان از این شیوه نیز استفاده کنند تا علاوه بر داشتن یک محصول سالم و با کیفیت خاطرات کودکانشان را بر پهنه فرش جاودانه کنند.

گفتنی است شرکت سهامی فرش ایران در سال ۱۳۸۴ جشنواره‌ای با عنوان «نگاه می‌بافد» برگزار و طی آن اقدام به بافت و تولید گبه بر اساس نقاسی کودکان کرد که با استقبال مناسبی مواجه شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *