اخبار شرکت ۲۹ اسفند ۱۴۰۱

پیام نوروزی مدیرعامل شرکت فرش ایران

تلاش برای شکوفایی «فرش ایران»

مجید محمدپناه مدیرعامل شرکت فرش ایران در پیامی نوروزی ضمن اشاره به فعالیت و دستاوردهای «فرش ایران» در سال ۱۴۰۱ از برنامه‌های جاری برای سال ۱۴۰۲ خبر داد. شرح این پیام را می‌توانید در این پست مطالعه کنید.

ای تغییر دهنده دل‌ها و دیده‏‌ها | ای مدبر شب و روز | ای گرداننده سال و حالت‌ها | بگردان حال ما را به نیکوترین حال


با عرض تبریک سال نو خورشیدی خدمت همه همکاران، مشتریان، علاقمندان و همراهان «فرش ایران» امیدوارم همه سالی نیکو، همراه با سلامتی و موفقیت پیش رو داشته باشیم.

در سالی که گذشت مجموعه بزرگ و پرافتخار فرش ایران دستاوردهای مهمی داشت که ما را به اهداف تعریف شده نزدیک‌تر کرد. در این سال که سختی‌ها و مشغله‌های مخصوص به خود را داشت در عرصه بازرگانی موفق شدیم یکی از حرفه‌ای‌ترین نمایشگاه‌های فرش دستباف ایرانی را در خیابان ولیعصر تهران افتتاح و به بهره‌برداری برسانیم که حاصل ماه‌ها تلاش همکاران ما در شرکت فرش ایران بود که جا دارد از همه این عزیزان تشکر و قدردانی کنم.

در سال ۱۴۰۱ در زمینه تامین مواد اولیه مرغوب پس از پیگیری‌های انجام شده و تلاش شبانه روزی مجموعه همکاران در کارخانه کرج موفق شدیم فرایند ریسندگی را دوباره احیا و آماده بهره‌برداری کنیم که تکمیل چرخه تامین مواد اولیه مصرفی خود کمک بزرگی به تولید آثار با کیفیت‌تر می‌کند.

در این سال با حمایت‌های انجام شده و تلاش بافندگان عزیز _این قشر زحمت‌کش فرش ایران_ مجموعا نزدیک به ۱۴ هزار متر مربع انواع دست‌بافته‌های اصیل ایرانی را تولید کردیم تا در مسیر عرضه به فروشگاه‌های منتخب قرار دهیم.

در سالی که گذشت شرکت فرش ایران برگی دیگر به افتخارات خود افزود و موفق به دریافت تندیس قالی فاخر از اولین جشنواره ملی قالی فاخر شد. همچنین برای دومین سال متوالی موفق شدیم در راستای رسالت‌های سلامت محور تندیس جشنواره ملی سلامت را برای فرش ایران به ارمغان بیاوریم.

در این سال شرکت فرش ایران از اثری منحصر به فرد که اقتباس و بازبافی یک قالی اصیل صفوی بود رونمایی کرد تا همچنان پرچمدار تولید و عرضه قالی‌های خاص و با کیفیت باشد.
پس از فروکش کردن پاندمی کرونا و از سرگیری برگزاری جدی نمایشگاه‌های تخصصی، در این سال شرکت فرش ایران حضوری متفاوت در نمایشگاه‌های تهران، اصفهان و شیراز داشت که موفقیت‌های چشمگیری را در این رویدادها کسب کرد.

در نیمه پایانی سال ۱۴۰۱ با پیگیری انجام شده و با همکاری مرکز ملی فرش ایران و مرکز ملی شماره گذاری کالا و خدمات شرکت فرش ایران به عنوان کارگزاری رسمی صدور شناسنامه فرش ایران انتخاب و اعتبارنامه دریافت کرد تا گامی دیگر در جهت حمایت از اصالت و کیفیت فرش ایران بردارد.

پس از سال‌ها شرکت فرش ایران برای معرفی بهتر و حرفه‌ای‌تر خود به صورت جدی گام در عرصه تبلیغات گذاشت تا طیف گسترده‌تری از مخاطبان را با فرش ایران این هنر اصیل و مردمی آشنا کند. این مهم با قدرت در سال جدید هم ادامه خواهد داشت چرا که معتقدیم برای حضور در بازارهای داخلی و خارجی باید از ابزارهای موثر تبلیغاتی استفاده اصولی و بهینه کنیم.

خرسندم که اعلام کنم علیرغم همه تنگناهای موجود با تلاش جمعی همکارانم مجموعه فعالیت‌های تامین، تولید، بازرگانی و پشتیبانی شرکت بزرگ و پرافتخار فرش ایران بهتر از گذشته و با قدرت ادامه دارد.
امیدواریم و تلاش می‌کنیم مسیر رشد، توسعه و تحولی که در پیش گرفتیم با حمایت‌های همیشگی موسسه اعتباری ملل و مشتریان و همراهان عزیز فرش ایران در سال جدید هم با جدیت ادامه داشته باشد تا بتوانیم ضمن ارایه آثار با کیفیت سطح رضایت‌مندی بیشتری را برای علاقمندان فرش ایران تامین کنیم.

در پایان از همه همکارانم در بخش‌های مختلف ستادی و شعب صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم که در شرایط سخت اقتصادی جامعه کمر همت بسته و برای تحقق اهداف تعیین شده تلاش مضاعف داشتند و از پای نایستادند.
از جامعه بزرگ بافندگان فرش ایران که زحمت اصلی چرخه تولید را به دوش می‌کشند صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم و امیدواریم با تلاش‌های انجام شده بتوانیم پاسخگوی هنر و زحمات آن‌ها باشیم.
از همه مشتریان و همراهان عزیز فرش ایران که همچنان با اعتماد به هنر اصیل ایرانی همراه ما بودند هم سپاسگزارم.

با احترام
مجید محمدپناه
مدیر عامل



کلمات کلیدی:

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *