اخبار شرکت ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹

در آستانه پنجمین ماه انتصاب

فرح‌ناز رافع از شرکت سهامی فرش ایران بازدید کرد

فرح‌ناز رافع رییس مرکز ملی فرش ایران پیش از ظهر چهارشنبه ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ با حضور در ساختمان مرکزی شرکت سهامی فرش ایران ضمن بازدید از فروشگاه با مجید محمدپناه مدیرعامل شرکت دیدار و گفتگو کرد

به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی فرش ایران؛ در ابتدای این جلسه رافع درباره افزوده شدن فرش دستباف به وزارتخانه نوپای صنایع دستی و حواشی پیش‌آمده گفت: پیرو انتشار خبری مبنی بر تصویب اساسنامه الحاق صنعت فرش از وزارت صمت به صندوق توسعه صنایع‌دستی و فرش دست‌باف و احیا و بهره‌برداری از اماکن تاریخی تحت نظارت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی  باید توضیح دهم اساس این صندوق بر حمایت است و مفاد این اساسنامه به امضاء بنده رسیده است اما کنش رسانه‌ای به گونه‌ای جهت یافته که مرکز ملی فرش قرار است در ذیل وزارتخانه صنایع دستی، گردشگری و میراث فرهنگی قرار گیرد که این صحیح نیست.

رافع در ادامه افزود آقای مدرس خیابانی سرپرست وزارت صمت نیز اعتقاد به حضور فرش دستباف در بدنه وزارتخانه دارد و با انتقال آن مخالف است.

رییس مرکز ملی فرش ایران ضمن اشاره‌ به راه‌اندازی شتاب‌دهنده‌ها در حوزه فرش دستباف گفت: برنامه‌ریزی لازم در این خصوص به این صورت انجام شده که پنج استان به عنوان خاستگاه اجرایی و استان تهران به عنوان خاستگاه مالی این شتاب‌دهنده‌ها انتخاب شده‌اند. وی افزود گام‌های اجرایی و ثبت آن نیز صورت گرفته و در خردادماه سال جاری نخستین رویداد در این خصوص برگزار می‌شود. همچنین با انتخاب مجری و سرمایه‌گذار، فعالیت شتاب‌دهنده‌ها در مسکو و اوراسیا نیز در شرف شکل گیری است.

در ادامه مجید محمدپناه مدیرعامل شرکت سهامی فرش ایران با تقدیر و تشکر از فعالیت‌های خانم رافع در خصوص استقرار ستاد عالی راهبردی فرش دستباف، از میزان افزایش تولید شرکت درسال ۱۳۹۸ نسبت به سال ۱۳۹۷ تا ۴۵ درصد خبر داد و افزود: عمده فعالیت‌های شرکت در سال جاری معطوف بر تداوم رشد تولید و توسعه شبکه توزیع و بازرگانی با محورهای دسته بندی محصولات تولیدی با دیدگاه سفارش پذیری، ایجاد شبکه تحقیق و توسعه مستقر در شرکت و راه‌اندازی پکیج فروشگاه اینترنتی است.

درپایان این گفتگو فرح‌ناز رافع از فروشگاه مرکزی شرکت سهامی فرش ایران با همراهی مدیرعامل و معاونان شرکت بازدید کرد.

گفتنی است در این بازدید مهندس نوروزی مشاور رییس مرکز و آقای نورپناه رییس دفتر ریاست مرکز ملی فرش ایران، رافع را همراهی کردند.


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *