اخبار شرکت - گفت و گو ۲۵ بهمن ۱۳۹۹

به مناسبت هشتادوپنجمین سالگرد تاسیس شرکت فرش

شرکت سهامی فرش ایران؛ بزرگ‌ترین تولیدکننده فرش دست‌باف کشور

سیدحبیب حسینی از سال ۹۹ به‌عنوان معاونت امور مالی اداری با شرکت سهامی فرش ایران همکاری می‌کند.

به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی فرش ایران؛ در ۱۴ بهمن سال ۱۳۱۴ با خلع ید کمپانی قالی شرق (O.C.M) شرکت سهامی ایران تاسیس شد و تمام اختیارات انجام فعالیت‌های تولیدی و تجاری فرش ایران به این موسسه دولتی تازه تاسیس واگذار شد. هم‌اکنون هشتادوپنجمین سالگرد تاسیس شرکت سهامی فرش ایران است. به این بهانه با سیدحبیب حسینی معاونت امور مالی اداری شرکت سهامی فرش ایران گفت‌وگو کرده‌ایم.

شرکت در طی سال‌های اخیر چه رشدی در بخش منابع انسانی داشته است؟

در سال گذشته علی‌رغم شیوع بیماری کرونا و تعطیلی برخی از صنایع، خوشبختانه در شرکت سهامی فرش ایران ۲۷ نفر نیروی جدید به کارگیری شده است که عمدتاً از دانش‌آموختگان رشته فرش هستند.

در سال جاری بالغ بر ۴۲ درصد از پرسنل این شرکت دارای تحصیلات لیسانس و بالاترند که نسبت به سال قبل حدود ۸ درصد رشد داشته است.

از هشتادو‌پنجمین سالگرد تاسیس شرکت برایمان بگویید؟

در سالگرد هشتادوپنجمین سال تاسیس شرکت با افتخار در جهت توسعه صنعت فرش، شعبه شیراز افتتاح خواهد شد. در شرایط بحران کرونا پرتلاش‌تر از گذشته فعالیت کرده‌ایم.

چه دورنمایی را برای شرکت سهامی فرش ایران متصور شده‌اید؟

شرکت سهامی فرش ایران در حال حاضر بزرگ‌ترین شرکت تولیدکننده فرش دست‌باف کشور است.

در نظر داریم با تلاش و پشتکار همکاران شرکت در سال آینده کارخانه‌های تامین مواد اولیه این شرکت توسعه یابد و ضمن تکمیل زنجیره تامین تولید فرش دست‌باف برای محصولات تولیدی شرکت امکان عرضه به سایر تولیدکنندگان نیز فراهم شود.

سخن آخر؟

شرکت سهامی فرش ایران به همت مفاخر و بزرگان صنعت فرش تاسیس و ۸۵ سال گذشته با کسب افتخارات فراوان سپری شده است. بنده خوشحالم که در ادامه مسیر به این گروه اضافه شده‌ام. امیدوارم توفیق حاصل شود که بتوانم از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده و آن‌طور که شایسته نام شرکت است، انجام وظیفه کنم.

2 پاسخ
  1. محمد گفته:

    باسلام واحترام خدمت حضرت عالی بنده تولید کننده فرش دستبافت تبریز هستم لذا اگر امکانش هست درموردقیمت فرش دستبافت تبریز در بازارهای خارجی (دبی، قطر، عمان…) راهنمایی بفرمایید باتشکر وتقدیم شایسته ترین احترام خدمت حضرت عالی.

  2. فرش ایران گفته:

    سلام. وقتتون بخیر. قیمت فرش دستباف بر اساس عوامل متعددی تعیین می‌شود. و اظهار نظر به صورت کلی به دور از نظر کارشناسی است و قابل اتکا نیست. لذا پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاع از آخرین قیمت‌های فرش دستباف تبریز به فروشگاه‌های اینترنتی فرش دستباف که در کشورهای اشاره شده فعال هستند مراجعه بفرمایید و آخرین قیمت‌‌ها را مشاهده کنید. با احترام. روابط عمومی شرکت سهامی فرش ایران

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *