اخبار شرکت ۱ فروردین ۱۳۹۹

به مناسبت آغاز سال 1399 هجری خورشیدی

پیام تبریک مدیر عامل شرکت سهامی فرش ایران

مدیر عامل شرکت سهامی فرش ایران در آغاز سال ۱۳۹۹ هجری خورشیدی در نوشتاری پیام تبریک نوروزی خود را پیشکش خانواده بزرگ فرش دستباف به خصوص مجموعه همکاران و بافندگان شرکت سهامی فرش ایران کرد. متن این پیام به شرح زیر است:

یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال

سال جهش تولید

نوبهار است در آن کوش که خوشدل باشی
که بسی گل بدمد باز و تو در گل باشی
حافظ


حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت است را به تمامی همکاران عزیز، هنرمندان فرزانه و بافندگان زحمتکش شرکت سهامی فرش ایران و همچنین خانواده بزرگ فرش دستباف ایران تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و سالی سرشار از برکت و معنویت را از درگاه خداوند متعال و سبحان برای همه شما عزیزان مسئلت می‌کنم.

سالی که گذشت از جمله سال‌های سخت اقتصادی و اجتماعی برای همه مردم شریف ایران بود. خدا را شاکرم که در این سال سخت در شرکت پرافتخار فرش ایران توفیق همکاری با مجموعه‌ای خبره، هنرمند و تلاشگر را داشتم که بهترین و با کیفیت‌ترین فرش‌های ایرانی را در بیش از ۸ دهه متوالی تولید و به بازارهای داخلی و بین‌المللی عرضه کرده‌اند.

در این سال با همراهی و همکاری مجموعه شرکت سهامی فرش ایران موفق شدیم بعد از چندین سال نمایشگاه بزرگ فرش دستباف را در شهریورماه اجرا کنیم. علیرغم همه محدودیت‌های موجود نمایشگاه از کیفیت مطلوبی برخوردار بود که این مُهم با تلاش‌های شبانه روزی همکارانم در شرکت سهامی فرش ایران و حمایت‌های موسسه اعتباری ملل و همچنین همکاری نهادهای فعال در حوزه فرش ممکن شد.

در سال ۱۳۹۸ که به نام سال رونق تولید از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده بود موفق شدیم مطابق شعار سال تولید فرش دستباف را در شرکت سهامی فرش ایران با توجه به تولید و افتتاح کارگاه‌های جدید و حمایت از بافندگان زحمتکش افزایش دهیم. تغییری که هرچند با دشواری‌های زیادی همراه بود اما به فضل خدا و تلاش‌های هنرمندانه بافندگان ممکن شد و توانستیم در تولید فرش دستباف رشد ۵۰ درصدی را تجربه کنیم.

متاسفانه در اواخر سال با شیوع ویروس کرونا شرایط فروش فرش دستباف کاهش چشمگیری داشت که فشار مضاعفی را به شرکت تحمیل کرد که امیدواریم حمایت‌های مسئولین یاری رسان ما باشد تا بتوانیم از این بحران سخت هم سربلند بیرون بیاییم و بر ویروس کرونا غلبه کنیم.

در پایان ضمن تقدیر و تشکر عمیق از همکاران دلسوز و عزیزم در شرکت سهامی فرش ایران امیدواریم سال جدید سالی توام با پیشرفت و رونق اقتصادی برای هنر-صنعت شریف و مظلوم فرش دستباف ایران باشد.

مجید محمدپناه
مدیرعامل


کلمات کلیدی:

2 پاسخ
  1. مهرداد کاویانی گفته:

    ضمن عرض تبریک سال نو حضور مدیر عامل صدیق و مدبر شرکت و کلیه همکاران عزیز و تلاشگر در سراسر کشور ارزوی سلامت و بهروزی و موفقیت تمامی عزیزانم در خانواده بزرگ شرکت سهامی فرش ایران را از خداوند متعال مسلت دارم و انشاله با تلاش مضاعف و دقت بیشتر بتوانیم بر مشکلات اقتصادی پیروز و همواره برند شرکت و نام بزرگ ان را پا برجا و مطرح در تجارت بین الملل باشد .من ا…التوفیق

  2. جلیلی گفته:

    باعرض تبریک سال نو وخداقوت به شما
    هرایرانی مطمئنا دوست داره ازفرشهای دست بافت استفاده کنه اما باشرایط اقتصادی کنونی وتبلیغات وتسهیلات فرشهای ماشینی اکثرا جذب بازار فرش ماشینی میشن
    ایکاش شرکت شماهم تسهیلاتی برای فروش فرش دستبافت میگذاشت
    هرچندمن قبل از سال ۹۹دیدم شرایط اقساط گذاشته اما فقط۱۵قسط
    باقیمت ۴رش دستبافت اقساط یه کم بیشتر بشه خیلی بهتره
    من باتوجه به شرایط اقساط تصمیم داشتم خرید کنم اما موکول شد به بعدازدوران قرنطینه

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *