اخبار شرکت ۷ بهمن ۱۳۹۸

با حضور مدیران و معاونان شرکت سهامی فرش ایران برگزار شد

چهارمین کمیسیون طرح و نقشه برگزار شد

دوشنبه ۷ بهمن‌ماه ۱۳۹۸ چهارمین کمیسیون طرح و نقشه با حضور مدیران، معاونان و کارشناسان مربوطه در محل دفتر مرکزی شرکت سهامی فرش ایران برگزار شد. در این کمیسیون ۶۱ اثر طراحی و رنگ و نقطه بررسی و ارزیابی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی فرش ایران چهارمین جلسه کمیسیون تخصصی طرح و نقشه شرکت سهامی فرش ایران صبح دوشنبه هفتم بهمن ماه ۱۳۹۸ در سالن کنفرانس دفتر مرکزی شرکت برگزار شد.

ابتدای این جلسه مجید محمدپناه مدیر عامل شرکت ضمن برشمردن اهداف برگزاری سلسه جلسات کمیسیون طرح و نقشه گفت: برای حضور پر قدرت در بازارهای فرش دستباف کمیسیون طرح و نقشه باید به شکلی عمل کند تا سلائق بازار را در طراحی و رنگ به طراحان و نقاشان شرکت به عنوان یک ایده و داده اولیه منتقل کند و در ارزیابی‌ها میزان محقق شدن آن نکات را بررسی کند و چنانچه تغییراتی لازم دارد تا رسیدن به طرح و رنگ ایده‌آل برای بازار اصلاحات لازم را انجام دهد.

در ادامه جلسه آثار طراحان و نقاشان شرکت برای اخذ تاییدیه‌های تولید مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

در این جلسه کمیسیون که با حضور مدیر عامل، سرپرست معاونت بازاریابی، معاون تولید، مدیر فروش داخلی، کارشناسان ارزیابی، مدیر تولید و هنرمندان طراح و نقاش شرکت سهامی فرش ایران برگزار شد مجموعا ۶۱ اثر در دو بخش طراحی و رنگ و نقطه ارائه شد که آثار مورد بررسی و ارزیابی کارشناسان قرار گرفت.

گفتنی است کمیسیون طرح و نقشه شرکت سهامی فرش ایران به صورت دوره‌ای با هدف ارائه بهترین آثار طراحی و رنگ و نقطه فرش برای حضور قدرتمند و به روز در بازارهای فرش دستباف برگزار می‌شود.

1 پاسخ
  1. کیومرث خواجه باشی (شیواقلم) گفته:

    بنظر بنده شرکت سهامی فرش ایران به کارشناسان وطراحان خودش نباید بسنده نماید بلکه برای نظر خواهی وبازارشناسی حتما باید از کارشناسان بازار وطراحان بازار هم مشورت بگیرد .یعنی با بازارهمکاری نمایدبرای شرکت یک نفس تازه وراه روشن نمود پیدا خواهد کرد .رئیس انجمن طراحان ونقاشان قالی اذربایجان .

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *