حراج ۱۱ مرداد ۱۴۰۱

عرضه 385 متر فرش در دومین حراج مرداد ماه

ذرع و نیم بیرجند فاتح حراج پانزدهم

پانزدهمین جلسه حراج فرش دستباف در ۶۴ نوبت و عرضه ۹۲ تخته انواع فرش دستباف روز دوشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ برگزار شد. در این جلسه ۶۸ تخته فرش به مساحت ۲۴۷ متر مربع به بالاترین پیشنهادها فروخته شد.

کلمات کلیدی:

آنچه در حراج پانزدهم گذشت

حراج پانزدهم پر رونق و با هیجان طبق روال هر هفته روز دوشنبه ۱۰ مردادماه بین ساعت ۱۷ تا ۱۹ در محل دفتر مرکزی شرکت سهامی فرش ایران برگزار شد. در این جلسه ۹۲ تخته فرش در ۶۴ نوبت به مساحت ۳۸۴ مترمربع عرضه شد که ۶۸ تخته فرش ارائه شده در ۴۸ نوبت به مساحت ۲۴۷ مترمربع فروخته شدند.

فرش‌های فروخته در حراج پانزدهم به صورت میانگین ۳۵ درصد از قیمت پایه رشد داشتند. همچنین در ۷ نوبت از این جلسه فرش‌های عرضه شده به بیش از دوبرابر قیمت پایه فروخته شدند.

اتفاق خاص حراج پانزدهم

یک تخته فرش ذرع و نیم بیرجند نقشه خشتی در دومین نوبت از حراج پانزدهم اتفاق ویژه این جلسه بود. این ذرع و نیم بیرجند با قیمت پایه ۸۰۰ هزارتومان عرضه شد و به قیمت ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان فروخته شد تا با رشد چهار برابری نسبت به قیمت پایه بیشترین رشد حراج پانزدهم را به نام خود ثبت کند.

ترین‌های حراج پانزدهم

پایین ترین قیمت پایه حراج پانزدهم متعلق به یک فرش ساییده شده اراک قواره پرده‌ای بود که با قیمت ۴۰۰ هزار تومان به سالن حراج امد اما مشتری‌ای پیدا نکرد و به انبار حراج بازگشت. کمترین قیمت فروخته شده این جلسه حراج هم مربوط به یک گبه ۱٫۵ متری بود که با قیمت ۸۰۰ هزارتومان عرضه شد و با یک چوب بالاتر ۹۰۰ هزار تومان فروخته شد.

بالاترین قیمت پایه و فروخته شده حراج پانزدهم هم به یک تخته قالی تبریز رسید. این قالی ۶ متری با قیمت پایه ۲۷ میلیون تومان به سالن حراج آمد و با یک چوب بالاتر به قیمت ۲۸ میلیون تومان فروخته شد تا عنوان بیشترین قیمت پایه و قیمت فروخته شده حراج پانزدهم را از آن خود کند.


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *