حراج ۲۲ شهریور ۱۴۰۲

بیست‌و‌یکمین جلسه حراج سال 1402 برگزار شد

قالیچه سیرجان صدر نشین حراج بیست و یکم

بیستمین و یکمین جلسه حراج فرش دستباف کارکرده در ۲۰ ام شهریور ماه ۱۴۰۲ با صدر نشینی قالیچه سیرجان به پایان رسید. در این جلسه ۹۲ تخته انواع دستبافته‌های سنتی در سالن حراج عرضه شد که ۷۷ تخته آن‌ها فروخته شدند.

کلمات کلیدی:

در این جلسه حراج فرش دستباف کارکرده از مجموع ۶۲ نوبت برگزاری و تعداد ۹۲ تخته فرش به متراژ ۳۰۲ مترمربع که به روش مزایده عرضه شد  تعداد ۷۷ تخته فرش در ۵۱ نوبت برگزاری به مساحت ۳۰۲ متر مربع فرش  فروخته شد که تعداد ۱۵ تخته فرش به مساحت ۷۲ مترمربع در ۱۱ نوبت شانسی برای فروش نداشتند و به انبار حراج  بازگشتند.

در بیستمین و یکمین جلسه حراج فرش دستباف تعداد ۱۳ تخته فرش با رشد قیمت دوبرابری از قیمت پایه فروخته شدند. رکورددار بالاترین قیمت پایه عرضه شده در حراج بیست و یکم  متعلق به یک تخته فرش اراک بزرگ پارچه و مساحتی بالغ بر ۱۸مترمربع بود که با قیمت پایه ۱۹ میلیون تومان عرضه شد و با قیمت نهایی ۱۹ میلیون ۵۰۰ هزار تومان به فروش رفت که رکورد بالاترین قیمت فروخته شده در حراج بیست و یکم را هم به خود اختصاص داد به طور میانگین رشد قیمت تمامی فرش‌های فروخته شده در این جلسه حراج فرش دستباف به نسبت قیمت پایه ۴۸٪ بوده است.

و اما صدر نشین حراج بیستم و یکم یک تخته قالیچه سیرجان با نقش مایه های دسته گلی امریکایی نقشه ای که در ابتدا برای منطقه کرمان بوده و بعدها در ساروق اراک رونق گرفته که نقشه این فرش از چند دسته گل و رنگ زمینه روناسی تشکیل شده است که با قیمت پایه ۱ میلیون ۲۰۰ هزارتومان عرضه شد و با قیمت نهایی ۶ میلیون ۲۰۰ هزار تومان به فروش رسید که رشد قیمت ۴۱۷ درصدی را به خود اختصاص داد.

لازم به یاد آوری است که حضور در حراج برای عموم ازاد است. برای اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۲۱۲۱۲۷۰۰ تماس بگیرید.


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *