حراج ۲۷ مهر ۱۴۰۲

حراج فرش دستباف در سال 1402 به ایستگاه 26 رسید

برآمدن خورشید از پشت شیر در حراج بیست و ششم

بیست و ششمین جلسه حراج فرش دستباف در تاریخ ۲۴ ام مهر ماه ۱۴۰۲ با عرضه ۸۴ تخته فرش به پایان رسید. در این جلسه ۶۱ تخته فرش با مساحت ۲۴۸ مترمربع به بالاترین پیشنهادها از قیمت پایه فروخته شدند.

کلمات کلیدی:


بیست و ششمین جلسه حراج فرش دستباف کارکرده در ۷۳ نوبت برگزارشد. در این جلسه ۸۴ تخته فرش دستباف به متراژ ۳۶۷ مترمربع عرضه که در ۵۷ نوبت ۶۱ تخته فرش با مساحت ۲۴۸ مترمربع  فروخته و تعداد ۲۳ تخته فرش در ۱۶ نوبت با مساحت ۱۱۹ مترمربع پیشنهاد بالاتری از قیمت پایه را دریافت نکردند و به انبار حراج بازگشتند.

حراج فرش دستباف کارکرده هر هفته در روزهای دوشنبه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ برگزار می شود و حضور برای عموم علاقمندان آزاد است.

در حراج بیست و ششم تعداد ۱۶ تخته فرش با رشد قیمت دو برابری از قیت پایه فروخته شدند. در این جلسه حراج عنوان بالاترین قیمت پایه عرضه شده به دو تخته فرش ۱۴ متری نایین تعلق گرفت که با قیمت پایه ۴۸ میلیون تومان عرضه شدند اما پیشنهاد بالاتری را ثبت نکردند و به انبار حراج بازگشتند. عنوان بالاترین قیمت پایه‌ی فروخته شده هم تعلق گرفت به یک تخته قالیچه تبریز که با قیمت پایه ۱۴ میلیون تومان عرضه شد و باقیمت نهایی ۲۱ میلیون تومان فروخته شد.

رکوردار حراج بیست و ششم  نیز منتصب شد به یک تخته پشتی شیراز با رنگ زمینه کرم و نقش مایه‌های شیر و خورشید و سرو که با قیمت پایه ۱ میلیون ۵۰۰ هزار تومان در نوبت پانزدهم عرضه شد و با رشد قیمت ۴۳۳ درصدی از قیمت پایه ۸ میلیون تومان فروخته شد تا صدرنشینی این جلسه حراج فرش دستباف را به خود اختصاص دهد. در مجموع فرش‌های فروخته شده این جلسه حراج به صورت میانگین با ۶۴ درصد رشد از قیمت پایه فروخته شدند.


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *