حراج ۳۱ تیر ۱۴۰۲

سیزدهمین جلسه حراج سال 1402 برگزار شد.

فرش ملایر، فرش همیشه در اوج

سیزدهمین جلسه حراج فرش دستباف کارکرده با ۹۶ تخته فرش در بیست و ششمین روز از تیر ماه ۱۴۰۲ به کار خود پایان داد. در این جلسه از حراج فرش دستباف ۳ تخته فرش با رشد قیمت دوبرابری به فروش رسیدند

کلمات کلیدی:


سیزدهمین جلسه حراج فرش دستباف در مجموع دو نیمه با ۶۶ نوبت برگزاری و ۹۶ تخته فرش به مساحت ۴۰۰ متر مربع در حالی به کار خود پایان داد که در ۴۶ نوبت ۶۵ تخته فرش به مساحت ۲۵۸ متر مربع به فروش رسید و در ۲۰ نوبت و تعداد ۳۱ تخته فرش به مساحت ۱۴۱ متر مربع شانسی برای فروش نداشتند و به انبار حراج بازگشتند.

در این جلسه حراج فرش دستباف ۳ تخته فرش با رشد قیمت دوبرابری به فروش رسیدند و نسبت رشد تمامی فرش های فروخته شده به نسبت قیمت پایه به صورت میانگین ۲۹ درصد بود.بالاترین قیمت پایه ای که در این جلسه حراج عرضه شد متعلق یه یک فرش تبریز ماهی (سراب مشایخی )چهارده متری بود که با قیمت ۴۰ میلیون تومان عرضه شد وبا قیمت نهایی ۵۰ میلیون تومان فروخته شد که رکوردار بالاترین قیمت فروخته شده را هم به خود اختصاص داد.

و اما رکوردار حراج سیزدهم هم قالی ملایر بود که با قیمت پایه ۱ میلیون دویست هزار تومان عرضه شد و با قیمت نهایی ۴ میلیون تومان به فروش رسید و در صدر جدول حراج سیزدهم قرار گرفت .

برای فروش فرش های دست دوم و کارکرده خود می توانید با شماره ۰۲۱۵۴۶۳۷ و یا ۰۹۱۲۱۲۱۲۷۰۰ تماس بگیرید و یا می‌توانید همه روزه به غیر از روزهای دوشنبه از ساعت ۹٫۳۰ تا ۱۸ فرش‌های خود را به انبار حراج شرکت فرش جهت ارزیابی و مزایده منتقل کنید.


2 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *