حراج ۲۹ شهریور ۱۴۰۲

بیست‌ و دومین جلسه حراج سال 1402 برگزار شد

فرش کاشان نگین حراج بیست و دوم

بیست و دومین جلسه حراج فرش دستباف در تاریخ ۲۷ ام شهریور ماه ۱۴۰۲ با ۸۴ تخته فرش به پایان رسید.

در بیست و دومین جلسه حراج فرش دستباف کارکرده در مجموع دو نیمه با ۵۸ نوبت برگزاری و عرضه ۸۴ تخته فرش دستباف به متراژ ۳۱۱ متر مربع برگزار شد. که در مجموع ۳۸ نوبت ۵۶ تخته فرش با مساحت ۱۷۶ مترمربع فروخته  شد و تعداد ۲۸ تخته فرش در ۲۰ نوبت و مساحت ۱۳۵ مترمربع پیشنهاد بالاتری از قیمت پایه را دریافت نکردند و به انبار حراج بازگشتند.

حراج فرش دستباف کارکرده هر هفته در روزهای دوشنبه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ برگزار می شود و حضور برای عموم آزاد است.

در این جلسه حراج فرش دستباف کارکرده تعداد ۱۰ تخته فرش با رشد قیمت دو برابری از قیمت پایه به فروش رسیدند.در این جلسه حراج فرش دستباف عنوان بالاترین قیمت پایه عرضه شده به دو تخته فرش ۶ متری تبریز تعلق گرفت که با قیمت پایه ۳۰ میلیون تومان عرضه شدند و همین دو فرش با قیمت نهایی ۳۳ میلیون تومان فروخته شدند و عنوان بالاترین قیمت فروخته شده  این جلسه حراج را هم به خود اختصاص دادند.

و اما عنوان نگین حراج بیست و دوم  نیز منتسب شد به یک تخته فرش کاشان با رنگ زمینه لاکی و نقشه افشان و حاشیه درباری بود که با قیمت پایه ۲ میلیون ۵۰۰ هزار تومان در نوبت بیست و دوم عرضه شد و با رشد قیمت ۳۸۰ درصدی از قیمت پایه ۱۲ میلیون تومان فروخته شد و صدر نشینی این جلسه حراج فرش دستباف  را به خود اختصاص داد.

در مجموع تمامی فرش های فروخته شده این جلسه حراج به صورت میانگین با ۵۸ درصد رشد از قیمت پایه فروخته شدند.


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *