حراج ۸ تیر ۱۴۰۲

دهمین جلسه حراج سال 1402 برگزار شد.

دو قالی اطراف بر قله حراج دهم

دهمین جلسه حراج فرش دستباف کار کرده در تاریخ پنجم تیر ماه ۱۴۰۲ در ۶۳ نوبت با عرضه ۱۰۴ تخته فرش به کار خود پایان داد. در این جلسه ۸۴ تخته انواع دستبافته‌های سنتی به بالاترین پیشنهادها فروخته شدند.

کلمات کلیدی:

 

در دهمین جلسه حراج فرش دستباف کارکرده در مجموع دو نیمه تعداد ۱۰۴ تخته فرش دستباف به متراژ ۳۵۲ مترمربع عرضه شد از مجموع این ۱۰۴ تخته فرش دستباف ۸۴ تخته فرش در ۴۸ نوبت به مساحت ۲۴۷ مترمربع فروخته شدند. اما ۲۰ تخته فرش در ۱۵ نوبت به مساحت ۱۰۵ متر مربع شانسی برای فروش نداشتند و به انبار حراج باز گردانده شدند.

برای خرید فرش های فروخته نشده حراج دهم می توانید با شماره ۰۹۱۲۱۲۱۲۷۰۰  تماس بگیرید.

به اطلاع علاقمندان می رسانیم که در تاریخ هشتم تیر ماه ۱۴۰۲ حراج اینترنتی به علت تعطیلی رسمی برگزار نخواهد شد.

در دهمین جلسه حراج فرش دستباف کارکرده تعداد ۹ تخته فرش دستباف با رشد قیمت دو برابر ازقیمت پایه فروخته شدند؛ این در حالی است که حراج فرش دستباف کارکرده در دو هفته گذشته جلسات کم رونقی داشت.

در دهمین جلسه حراج فرش دستباف در نوبت شصت و یکم دو تخته فرش اطراف با قیمت پایه یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان عرضه شدند که با رشد قیمت ۲۲۶ درصدی  و با قیمت نهایی ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رکوردار حراج دهم شدند.

در مجموع، تمامی فرش‌های فروخته شده در این جلسه به صورت میانگین با ۴۴ درصد رشد از قیمت پایه داشتند. عنوان بالاترین قیمت پایه  حراج دهم متعلق به یک تخته فرش تبریز ۱۲متری بود که با قیمت پایه ۱۸ میلیون تومان عرضه شد اما پیشنهاد قیمت بالاتری را ثبت نکرد.


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *