حراج ۲۴ خرداد ۱۴۰۲

در روزی که 47 تخته فرش فروخته شد

فرش سمنان در حراج هشتم خوش درخشید

هشتمین جلسه حراج فرش دستباف کارکرده در ۶۲ نوبت (۹۴ تخته – ۳۵۹ مترمربع) روز دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ پس از یک هفته تعطیلی برگزار شد. در این جلسه ۴۷ تخته فرش به مساحت ۱۶۷ مترمربع به بالاترین پیشنهادها فروخته شدند.

کلمات کلیدی:


هشتمین جلسه از حراج فرش دستباف کارکرده در ۶۲ نوبت عصر روز دوشنبه ۲۲ خرداد ماه ۱۴۰۲ برگزار شد و فرش‌های عرضه شده در ۳۳ نوبت از این جلسه (۴۷ تخته – ۱۶۷ مترمربع) به بالاترین پیشنهادها فروخته شدند.

میانگین رشد قیمت فرش‌های فروخته شده از مبلغ پایه در حراج هشتم ۳۲ درصد بود. همچنین در این جلسه فرش‌های عرضه شده در ۵ نوبت به بیش از دو برابر قیمت پایه فروخته شدند.

بیشترین رشد از قیمت پایه حراج هشتم در نوبت سی و هشتم رقم خورد. جایی که یک تخته قالیچه سمنان به مساحت ۳٫۴۳ مترمربع با قیمت پایه ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به سالن حراج امد و نهایتا با رشد بیش از سه برابری به پیشنهاد ۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان فروخته شد.

عنوان بیشترین قیمت فروخته شده حراج هشتم هم به یک تخته قالی حدودا ۱۶ مترمربعی کاشان رسید. این قالی در نوبت ۱۴ حراج هشتم با قیمت پایه ۳۲ میلیون تومان به سالن حراج امد و با یک چوب بالاتر به قیمت ۳۳ میلیون تومان فروخته شد.


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *