تصاویر - حراج ۲۱ دی ۱۴۰۰

در بیست و هشتمین جلسه حراج فرش‌ دست‌باف کارکرده سال 1400

فرش تبریز رکورد زد

در جلسه ۲۸ حراج حضوری فرش‌های کارکرده سال ۱۴۰۰ که در شرکت فرش ایران روز دوشنبه ۲۰ دی‌ماه با حضور علاقمندان و کسبه بازار فرش دستباف برگزار شد، فرش‌ها در ۵۷ نوبت عرضه که ۴۳ مورد آن به بالاترین پیشنهاد فروخته شد.

کلمات کلیدی:

در بیست و هشتمین جلسه حراج حضوری فرش‌های کارکرده سال ۱۴۰۰ که در محل دفتر مرکزی شرکت سهامی فرش ایران روز دوشنبه ۲۰ دی‌ماه با حضور علاقمندان و کسبه بازار فرش دستباف برگزار شد، فرش‌ها در ۵۷ نوبت عرضه که ۴۳ مورد آن به بالاترین پیشنهاد فروخته شد.


در این جلسه از حراج یک قالی قدیمی کرمان رکوردار بیشترین افزایش از قیمت پایه بود که با رقم ۸ میلیون تومان در سالن عرضه شد و نهایتا با رقم سی میلیون تومان فروخته شد. بالاترین قیمت فروش این جلسه از حراج هم مربوط به یک قالی تبریز بود که با قیمت پایه ۳۵ میلیون تومان در سالن حراج عرضه و نهایتا با قیمت ۴۳ میلیون تومان فروخته شد. پایین ترین قیمت این حراج هم مربوط به یک کیف گلیمی بود که با قیمت ۳۵۰ هزار تومان عرضه و نهایتا با قیمت ۵۰۰ هزارتومان فروخته شد.

جلسات حراج فرش دستباف کهنه هر دوشنبه با حضور علاقمندان به فرش و کسبه محترم بازار فرش دستباف حدود ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۹ در محل دفتر مرکزی شرکت سهامی فرش ایران واقع در خیابان فردوسی برگزار می‌شود.


عکس‌ها: عبدالحسین قاسم نژاد

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *