حراج ۱۲ خرداد ۱۴۰۲

هفتمین جلسه حراج فرش دستباف کارکرده برگزار شد

گلبارانی از فرش‌های ترکمن

هفتمین جلسه حراج فرش دستباف کارکرده در هشتمین روز از خردادماه ۱۴۰۲ با عرضه ۹۹ تخته انواع دستبافته‌های سنتی مناطق مختلف ایران برگزار شد که فرش‌های عرضه شده در ۵۰ نوبت به پیشنهادهایی بالاتر از قیمت پایه فروخته شدند.

کلمات کلیدی:


حراج فرش دستباف کارکرده در هفتمین جلسه سال  ۱۴۰۲ در ۶۵ نوبت با عرضه ۹۹ تخته فرش (۳۲۶ متر مربع) در هشتمین روز از خرداد ماه ۱۴۰۲ برگزار شد. فرش‌های عرضه شده در ۵۰ نوبت (۷۸ تخته -۲۵۷ متر مربع) به پیشنهادهایی بالاتر از قیمت پایه فروخته شدند و تعداد ۲۱ تخته فرش (۶۹ مترمربع) که در ۱۵ نوبت عرضه شد شانسی برای فروش پیدا نکردند و به انبار حراج بازگشتند.

فرش های فروخته نشده را در صفحه اختصاصی حراج می‌توانید مشاهده کنید و در صورت تمایل به خرید با شماره ۰۹۱۲۱۲۱۲۷۰۰ تماس بگیرید.

در هفتمین  جلسه حراج و در نوبت پنجاه یکم تعداد ۹ تخته پشتی ترکمن  با قیمت پایه ۱٫۳۰۰٫۰۰۰ تومان عرضه شدند و با رشد قیمت   ۴۳۸ درصدی از قیمت پایه نهایتا به مبلغ ۷٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان فروخته شدند و رکوردار بیشترین رشد قیمت این جلسه حراج نام گرفتند.

در ۹ نوبت از حراج هفتم فرش‌های عرضه شده با رشد بیش از دو برابر قیمت پایه فروخته شدند همچنین به طور میانگین تمامی فرش‌های  فروخته شده رشد ۳۸ درصدی از قیمت پایه داشتند.

در این جلسه از حراج سه فرش در نوبت‌های جداگانه با قیمت پایه ۲۴ میلیون تومان عرضه شدند که از این بین یک تخته قالی شیراز با قیمت نهایی ۲۹ میلیون تومان فروخته شد تا رکوردار بالاترین قیمت فروخته شده حراج هفتم نام بگیرد.

به اطلاع علاقمندان می‌رسانیم روزهای پنجشنبه هر هفته از ساعت ۱۷ تا ۱۸ حراج اینترنتی به صورت لایو در صفحه اختصاصی حراج برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است روز دوشنبه ۱۵ خردادماه ۱۴۰۲ به دلیل تعطیلات رسمی حراج هفتگی برگزار نمی‌شود.


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *