اخبار شرکت ۲۹ اسفند ۱۴۰۰

پیام نوروزی مدیرعامل شرکت فرش ایران

قرن نو تلاش می‌کنیم «فرش ایران» به جایگاه برتر خود برسد

مجید محمدپناه مدیرعامل شرکت سهامی فرش ایران در آستانه قرن پانزدهم هجری خورشیدی در پیامی ضمن تبریک بهار طبیعت و نوروز باستانی بر عزم شرکت فرش ایران برای تغییراتی اساسی در این شرکت تاکید کرد.

متن پیام نوروزی مدیرعامل شرکت سهامی فرش ایران به شرح زیر است:


ای تغییر دهنده دل‌ها و دیده‏‌ها    |    ‌ای مدبر شب و روز

ای گرداننده سال و حالت‌ها    |    بگردان حال ما را به نیکوترین حال


پیش از هرچیز سال جدید و نوروز باستانی را خدمت همه مردم شریف ایران و فرش دوستان به خصوص بافندگان زحمت‌کش فرش دستباف و همکاران پر تلاش و فعال خودم در شرکت بزرگ و پرافتخار فرش ایران تبریک عرض می‌کنم و برای همه عزیزان سالی نیکو و توام با موفقیت و سلامتی آرزو می‌کنم.

خدا را شاکرم که سالی پر فراز و نشیب را با همت، توان، تخصص، دلسوزی و تلاش بی وقفه مجموعه همکارانم در شرکت فرش ایران به سرانجام رساندیم و هم اینک که در طلیعه قرن جدید هجری خورشیدی قرار داریم امیدوارم روند تحولی و رو به رشدی که در فرش ایران آغاز کردیم را با تلاش مضاعف ادامه دهیم و مصمم هستیم که با ادامه این روند موفقیت بیش از گذشته در انتظار ماست.

سال گذشته برای فرش ایران سال سختی بود اما در کنار همه سختی‌ها با همراهی و حمایت‌های مدبرانه هیئت‌ مدیره محترم شرکت فرش ایران و تلاش و تخصص همکاران ستادی و صبر و دلسوزی همکاران شعب و مخصوصا زحمات بی‌وقفه بافندگان شرکت فرش ایران در سراسر کشور بسیاری از اهداف ما محقق شد و توانستیم اقدامات مهمی را در راستای توسعه نام و نشان پر افتخار «شرکت فرش ایران» سامان دهیم که البته نتایج آن در آینده بیشتر آشکار خواهد شد.

مفتخرم این نوید را هم به همراهان فرش ایران بدهم که در سال ۱۴۰۱، شرکت فرش ایران از برخی فعالیت‌های جدید خود رونمایی خواهد کرد و ثمره تحولات و نوآوری‌های خلاقانه آغاز شده در تولید آثار جدید تدریجاً به مخاطبان عرضه می‌شود. همچنین در افزایش کیفیت آثار تمهیدات ویژه‌ای اندیشیده شده تا علاوه بر تحولات طرح و رنگ، کیفیت تولید آثار هم رشد قابل ملاحظه‌ای داشته باشد.

در پایان از تمامی همکاران دلسوز و متخصص شرکت فرش ایران در همه سطوح از همکاران ستادی تا همکاران شعب و مخصوصا بافندگان زحمت‌کش شرکت فرش ایران تشکر می‌کنم. از مخاطبان و مشتریان عزیزمان سپاسگزارم که همچون گذشته همراه ما بوده و هستند و حمایت این عزیزان همواره عامل دلگرمی ماست و نظراتشان راهگشای ما در اقدامات بعدی است.

امیدوارم در سال جدید در کنار هم بیش از پیش برای اعتلای فرش ایران تلاش کنیم.

ان شا الله

مجید محمدپناه

مدیرعامل



کلمات کلیدی:

1 پاسخ
  1. امیر گفته:

    با آرزوی توفیق روز افزون هیئت مدیره و مدیر عامل محترم و همکاران محترم شرکت فرش ایران.
    امیدوارم شرکت سهامی فرش ایران همانند گذشته و چند دهه اخیر همچنان بر فراز تولید بدرخشد و با عرضه محصولات خود در عرصه صنایع دستی بی رقیب باشد.
    سال نو مبارک.

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *