اخبار شرکت ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹

مدیرعامل شرکت فرش ایران خطاب به همکاران و بافندگان

همه با هم از بحران کرونا عبور می‌کنیم

مجید محمدپناه در پیامی خطاب به مجموعه همکاران و بافندگان شرکت ضمن تشکر از جدیت و پشتکار آن‌ها در ایام سخت و دشوار کرونا گفت: به یاری خدا و همت همه شما عزیزان و همکاران این روزهای سخت را پشت سر خواهیم گذاشت.

متن این پیام به شرح زیر است:

به نام خدا

خدمت تمامی همکاران عزیز در واحد‌های مختلف ستاد مرکزی، کارخانه‌جات مواد اولیه و تکمیل، شعبه‌ها، فروشگاه‌ها و بافندگان پرتلاش و زحمت کش عرض ادب و خدا قوت دارم. پیش از هرچیز صمیمانه از صبر و تلاش مضاعف همه شما عزیزان تشکر و قدردانی می‌کنم. و امیدوارم در این شرایط به نحو مطلوب و قابل قبولی سپاس‌دار زحمات و شکیبایی شما باشم.

در شرایط سخت و بحران کنونی که جهان درگیر اثرات سو شیوع ویروس همه گیر و مرگبار کرونا است و زیان‌های سنگین اقتصادی و اجتماعی ناشی از آن گریز ناپذیر است با صبر، تلاش و همت همه شما عزیزان و بزرگواران شرکت پرافتخار فرش ایران همچنان پرقدرت و خستگی ناپذیر به کار و فعالیت خود در همه ابعاد تولید و فروش ادامه می‌دهد. که این همه مرهون زحمات یکایک شما همکاران ارجمند و بزرگوار است.

با این حال علیرغم همه تلاش‌ها شرایط اقتصادی بازار فرش دستباف در سه ماه گذشته رکود شدیدی را تجربه کرده که آمارهای منتشر شده نیز آن را تایید می‌کنند. همین امر اثرات گریزناپذیری برای شرکت نیز داشته است. با همه این توضیحات مطمئنم با تلاش و همت همگی روزهای سخت را پشت سر خواهیم گذاشت.
در پایان ضمن التماس دعا در این شب‌های قدر برای همه شما عزیزان آرزوی سلامت و موفقیت دارم.

مجید محمدپناه
مدیرعامل


کلمات کلیدی:

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *