حراج ۶ اسفند ۱۳۹۸

در پی تصمیم کمیسیون حراج

ویروس کرونا حراج فرش را تعطیل کرد

به اطلاع علاقمندان شرکت در حراج فرش می‌رسانیم به دلیل شرایط ویژه و افزایش احتمال سرایت ویروس کرونا به منظور پرهیز از افزایش احتمال سرایت این ویروس دو جلسه آینده حراج در تاریخ‌های ۷ و ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ تعطیل شد.

اطلاعیه کمیسیون حراج فرش دستباف

با توجه به شرایط ویژه کشور در مقابله با ویروس کرونا و جلوگیری از همه گیری آن و پیرو تصمیم کمیسیون حراج فرش دستباف تا اطلاع ثانوی و بهبود شرایط و کنترل ویروس کرونا حراج فرش شرکت سهامی فرش ایران تعطیل است. (تاریخ به روز رسانی ۱۰ اسفند ۱۳۹۸)

به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی فرش ایران پیرو تصمیم کمیسیون حراج هفتگی فرش به دلیل شرایط ویژه و افزایش احتمال سرایت ویروس کرونا که متاسفانه جامعه را درگیر کرده است، به منظور حفظ سلامتی شرکت کنندگان در حراج دو جلسه آینده حراج فرش در تاریخ‌های ۷ و ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ تعطیل اعلام شد.

همچنین این کمیسیون تصمیم گرفت برگزاری ادامه حراج در اسفندماه سال جاری مشروط به بهبود شرایط خواهد بود که در صورت تعطیلی جلسات آتی نیز مراتب به اطلاع مشتریان عزیز خواهد رسید.

مدیریت محترم شرکت سهامی فرش ایران نیز طی بخشنامه‌ای به کلیه واحدهای سازمانی، تولیدی و فروشگاهی شرکت بر لزوم رعایت کامل اصول و دستورالعمل‌های بهداشتی پیشگیری کننده از شیوع ویروس کرونا تاکید کردند. متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

با عنايت به رعايت حفظ بهداشت فردي و عمومي و لزوم بكارگيري لوازم و وسايل بهداشتي به منظور جلوگيري از شيوع و انتشار بيماري كرونا خواهشمند است به كاركنان تحت سرپرستي اعلام فرمائيد تا در اين زمينه نهايت تلاش و دقت را داشته باشند. لذا بدين منظور دستور فرمائيد جهت حفظ و رعايت بهداشت فردي و عمومي در كليه فضاهاي اداري و فروشگاه‌هاي شركت مايع ضد عفوني در اختيار همكاران قرار گيرد.


کلمات کلیدی:

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *