حراج ۲۰ مهر ۱۴۰۲

بیست‌ و پنجمین جلسه حراج سال 1402 برگزار شد.

قالیچه جوزان:حراج بیست و پنجم را گلباران کرد

بیست و پنجمین جلسه حراج فرش دستباف کارکرده در ۱۷ام مهرماه ۱۴۰۲ با چشم نوازی یک تخته قالیچه جوزان به پایان رسید. در این جلسه ۱۰۱ تخته فرش به متراژ ۳۳۲ متر مربع عرضه شد که از این بین ۸۶ تخته فرش فروخته شد.

بیست و پنجمین جلسه حراج فرش دستباف کارکرده که مجموعا در ۷۰ نوبت برگزار شد، ۱۰۱ تخته فرش به متراژ ۳۳۲ متر مربع عرضه شد که ۱۵ تخته فرش در ۱۰ نوبت و در مجموع مساحت ۴۵ متر مربع شانسی برای فروش نداشتند و ۸۶ تخته فرش در ۶۰ نوبت برگزاری به مساحت ۲۸۶ متر مربع فروخته شدند.

در بیست و پنجمین جلسه حراج فرش دستباف کارکرده تعداد ۱۱ تخته فرش با رشد قیمت دوبرابری از قیمت پایه فروخته شدند. رکوردار بالاترین قیمت پایه عرضه شده در حراج بیستم متعلق به یک تخته فرش شیرفر تبریز بود که با قیمت پایه ۲۷ میلیون تومان عرضه شد و با قیمت نهایی ۴۱ میلیون تومان به فروش رفت که رکورد بالاترین قیمت فروخته شده در حراج بیست و پنجم را هم به خود اختصاص داد به طور میانگین رشد قیمت تمامی فرش‌های فروخته شده در این جلسه حراج به نسبت قیمت پایه ۵۰ درصد بود.

صدر نشینی بیست و پنجمین جلسه حراج فرش دستباف هم به یک تخته قالیچه جوزان تعلق گرفت. این قالیچه با قیمت پایه ۲ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان عرضه شد که با پیشنهادهای متوالی حضار نهایتا با قیمت ۱۰ میلیون تومان فروخته شد.

لازم به یاد آوری است که حضور در حراج برای عموم ازاد است. برای اطاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۲۱۲۱۲۷۰۰ تماس بگیرید.


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *