حراج ۴ مرداد ۱۴۰۲

چهاردهمین جلسه حراج سال 1402 برگزار شد.

فرش اراک، نگین حراج چهاردهم

حراج فرش دستباف در تاریخ دوم مرداد ماه ۱۴۰۲ چهاردهمین جلسه خود را با عرضه ۸۵ تخته فرش به پایان رساند. در این جلسه تعداد ۹ تخته فرش با رشد قیمت دو برابری از قیت پایه به بالاترین پیشنهادها فروخته شدند.

کلمات کلیدی:

چهاردهمین جلسه حراج فرش دستباف کارکرده در مجموع دونیمه در ۶۰ نوبت برگزار و ۸۵ تخته فرش به متراژ ۳۴۳ مترمربع عرضه شد. در ۴۱ نوبت ۶۲ تخته فرش با مساحت ۲۲۹ متر مربع فروخته شد و تعداد ۲۳ تخته فرش در ۱۹ نوبت و مساحت ۱۱۴ مترمربع پیشنهاد بالاتری از قیمت پایه را دریافت نکردند و به انبار حراج بازگشتند.

حراج فرش دستباف کارکرده هر هفته در روزهای دوشنبه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ برگزار می شود و حضور برای عموم علاقمندان آزاد است.

در چهاردهمین جلسه حراج فرش دستباف کارکرده تعداد ۹ تخته فرش با رشد قیمت دو برابر از قیت پایه فروخته شدند. در این جلسه عنوان بالاترین قیمت پایه عرضه شده به دو تخته فرش ۱۲ متری تبریز  رسید که با قیمت پایه ۳۲ میلیون تومان عرضه و با قیمت نهایی ۴۲ میلیون تومان فروخته شدند و عنوان بالاترین قیمت فروخته شده  این جلسه حراج را هم به خود اختصاص دادند.

و اما نگین حراج چهاردهم  هم یک تخته فرش اراک رنگ زمینه فیروزه ای با طرح شیخ صفی بود که با قیمت پایه ۱ میلیون ۵۰۰ هزار تومان در نوبت سی و چهارم عرضه شد و با رشد قیمت ۵۰۰ درصدی درنهایت ۹ میلیون تومان فروخته شد و صدر نشینی این جلسه حراج را به خود اختصاص داد. در مجموع تمامی فرش های فروخته شده این جلسه حراج به صورت میانگین با ۴۸ درصد رشد از قیمت پایه فروخته شدند.


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *