حراج ۱۶ اسفند ۱۴۰۱

با عرضه 385 مترمربع انواع دستبافته‌های سنتی

آخرین حراج سال ۱۴۰۱ برگزار شد

چهل و هشتمین جلسه حراج سال ۱۴۰۱ روز دوشنبه ۱۵ اسفند بین ساعت ۱۶ تا ۱۸ با استقبال گرم تجار و علاقمندان فرش دستباف برگزار شد. در این جلسه ۱۳۲ تخته انواع فرش دستباف عرضه شد.

کلمات کلیدی:


آخرین جلسه حراج فرش دستباف کارکرده در ۶۹ نوبت با عرضه ۱۳۲ تخته فرش به مساحت ۳۸۵ مترمربع برگزار شد. فرش‌های عرضه شده در ۴۲ نوبت (۵۰ تخته – ۲۲۸ مترمربع) به پیشنهادهایی بالاتر از قیمت پایه فروخته شدند و فرش‌های ۲۷ نوبت شامل (۸۲ تخته – ۱۵۷ مترمربع) شانسی برای فروش پیدا نکردند تا شاید در سال جدید در سالن حراج عرضه و فروخته شوند.

در حراج چهل و هشتم به صورت میانگین فرش‌های فروخته شده با رشد ۴۹ درصدی از قیمت پایه فروخته شدند. همچنین در ۶ نوبت از این جلسه فرش‌های عرضه شده به بیش از دو برابر قیمت پایه فروخته شدند.

در نوبت بیست و یکم از آخرین حراج سال، اتفاق ویژه‌ای رقم خورد. جایی که یک تخته قالی نایین ۶ لا قواره ۱۲ متری با قیمت پایه ۷۰ میلیون تومان به سالن حراج آمد و با استقبال حاضران نهایتا تا دو برابر قیمت پایه چوب خورد و به مبلغ ۱۴۰ میلیون تومان به بالاترین پیشنهاد فروخته شد تا عنوان بالاترین قیمت پایه و بالاترین قیمت فروخته شده حراج چهل و هشتم را از آن خود کند.


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *