اخبار شرکت ۷ خرداد ۱۳۹۹

با حضور مدیرعامل موسسه اعتباری ملل

مجتمع قالی‌بافی در شهرستان شیروان راه‌اندازی شد

ششم خرداد ۱۳۹۹ در راستای تحقق شعار سال «جهش تولید» با حضور حجت‌الاسلام سید امین جوادی و جمعی از مسئولین استانی مجتمع قالی‌بافی روستای حسین‌آباد از توابع شهرستان شیروان در استان خراسان شمالی افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی فرش ایران، این مجتمع نخستین مجموعه از سلسله سرمایه‌گذاری‌های موسسه اعتباری ملل با کارشناسی و اجرای شرکت سهامی فرش ایران است که در استان خراسان شمالی در سال ۱۳۹۹ افتتاح می‌شود.

این کارگاه قالیبافی در ساختمانی به مساحت ۱۰۰ متر مربع و برای اشتغال ۲۷ نفر، روز سه شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۹ با حضور مسئولان موسسه اعتباری ملل، مسئولان استانی و عوامل شرکت سهامی فرش ایران در روستای حسین آباد شهرستان شیروان رسما شروع به کار کرد. برپایه این گزارش، مبلغ سرمایه‌گذاری مستقیم این مجتمع قالیبافی بالغ بر ۲ میلیارد و ۲۵۵ میلیون ریال است.

موسسه اعتباری ملل در راستای ایجاد اشتغال در مناطق کم‌تر‌برخوردار سرمایه‌ای برابر با ۱۰هزار میلیارد ریال را در استان خراسان شمالی درنظر گرفته است که در این میان با همراهی و کارشناسی شرکت سهامی فرش ایران راه‌اندازی دو مجتمع متمرکز تولید قالی در این شهرستان (روستاهای خانلق و حسین آباد) پیش‌بینی شده است.

جابر نظریه مدیر تولید شرکت سهامی فرش ایران، با بیان این مطلب که طرح‌های تولیدی در این مجتمع طرح‌های مرسوم منطقه خواهد بود افزود آنچه در این مجتمع تولید خواهد شد از منظر کیفی دارای کیفیت برتر و متناسب با پسند بازار داخلی خواهد بود. وی همچنین ادامه داد در فاز نخست بهره‌برداری از این کارگاه قالیبافی ۹ دستگاه دار قالی ۶ متری برپا شده که در ادامه با توجه به اقدامات انجام شده این کارگاه توسعه خواهد یافت.

گفتنی است در آیین افتتاح این مجتمع علاوه بر حجت‌الاسلام سید امین جوادی مدیرعامل موسسه اعتباری ملل و مجید محمدپناه مدیرعامل شرکت سهامی فرش ایران، دکتر محمدعلی شجاعی استاندار خراسان شمالی ، دکتر عبدالرضا عزیزی نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی، دکتر غفور خرامهر مدیرعامل گروه توسعه اقتصاد ملل و آقای رضا فیروزه رییس سازمان صمت استان خراسان شمالی حضور داشتند.


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *