دانستنی‌های فرش - فرایند تولید ۱۶ شهریور ۱۴۰۲

سفارش طراحی و تولید فرش دلخواه شما

لذت طراحی فرش برای خودتان

اکنون به سبب گسترش فضای مجازی مشتریان می‌توانند با جستجویی اندک تولیدکنندگان، فروشندگان معتبر و حتی توزیع‌کنندگان مواد اولیه فرش را بیابد. گوگل به ما می‌گوید که چه کسانی فرش‌های مناطق گوناگون ایران را تولید می‌کنند

در سال‌های اخیر، اینترنت و گسترش آن، تجارت فرش را نیز دگرگون کرده و این فرصت را فراهم کرده است که دوستداران فرش مستقیماً با تولیدکنندگان فرش دستباف در ارتباط باشند. تماس بین مشتریان و تولیدکنندگان هیچگاه این‌قدر ساده نبوده است. در گذشته واسطه‌ها و دلالان مانع ارتباط مستقیم مشتری و تولیدکننده بودند و این واسطه‌ها که خرده‌فروش یا عمده‌فروش فرش بودند عموماً مایل نبودند نام تولیدکننده اصلی را برای مشتری فاش کنند.

اما اکنون به سبب گسترش فضای مجازی مشتریان می‌توانند با جستجویی اندک تولیدکنندگان، فروشندگان معتبر و حتی توزیع‌کنندگان مواد اولیه فرش را بیابد. گوگل به ما می‌گوید که چه کسانی فرش‌های مناطق گوناگون ایران را تولید می‌کنند؛ در چه زیرشاخه‌هایی تخصص دارند و اینکه آیا از پشم ماشینی یا دست‌ریس، رنگ‌زاهای طبیعی یا مصنوعی استفاده می‌کنند.

همچنین اکنون این امکان برای دوستداران فرش دستباف فراهم است که مستقیماً طرح‌های خودشان را برای بافت سفارش دهند. اگر تولیدکننده شرایطش را داشته باشد شما می‌توانید فرش شخصی خود را طراحی کنید یا به طراحان باتجربه مورد وثوق تولیدکننده دقیقاً بگویید چه می‌خواهید و طراحان آن فرش را مطابق سلیقه و علاقه شما طراحی کنند.

برای علاقه‌مندان به فرش دستباف، نخستین گام انتخاب یک مدل یا چارچوب است. اکنون بخش چالش‌برانگیز فرامی‌رسد. یعنی پیدا کردن تولیدکننده‌ای که با کیفیت بالا فرش موردعلاقه شما را ببافد. شرکت فرش ایران از گذشته تا امروز پیشینه معتبری در بافت فرش سفارشی در هر اندازه‌ای، با بهترین کیفیت داشته است. برای نمونه شرکت فرش ایران از سفارش بافت فرش‌هایی با طرح نقاشی کودکان تا بزرگ‌ترین فرش دستباف جهان را که به سفارش دولت امارات متحده عربی بافته شده است در کارنامه دارد.


کلمات کلیدی:

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *