اخبار شرکت ۳۰ آذر ۱۳۹۸

با حکم مدیر عامل شرکت سهامی فرش ایران

سرپرست شعبه نایین منصوب شد

با حکم مجید محمدپناه مدیرعامل شرکت سهامی فرش ایران آقای صمد سربی زاده به عنوان سرپرست شعبه نائین منصوب شد. همچنین از جناب آقاي محسن دادوند برای فعالیتشان در این مدت و مدیریت شعبه نایین تشكر و قدرداني شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی فرش ایران با حکم مجید محمدپناه مدیرعامل شرکت آقای صمد سربی زاده به عنوان سرپرست شعبه نائین منصوب شد. همچنین از جناب آقاي محسن دادوند برای فعالیتشان در این مدت و مدیریت شعبه نایین تشكر و قدرداني شد.

صمد سربی زاده از همکاران شرکت سهامی فرش ایران هستند که سال‌ها در شعبه نائین به عنوان بازررس فنی شعبه مشغول فعالیت بودند. در حکم آقای سربی زاده آمده است:

جناب آقاي صمد سربی زاده

با سلام

با توجه به پيشنهاد معاونت محترم توليد و با عنايت به تلاش و كوشش جنابعالي به موجب اين ابلاغ به عنوان سرپرست اداره فرش نائين منصوب مي گرديد تا برابر ضوابط و مقررات در راستاي اهداف عالي شركت نسبت به انجام امورات محوله اهتمام ورزيد. اميد است با استعانت ازخداوند متعال درانجام امور محوله موفق و پيروز باشيد. ضمنا طي صورت مجلسي نسبت به تحويل و تحول ابواب جمعي آن اداره با آقاي محسن دادوند اقدام و يك نسخه از آن را مركز ارسال نمائيد.

 

مجيد محمدپناه
مدير عامل

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *