اخبار شرکت ۱۳ دی ۱۴۰۰

افتخاری دیگر در کارنامه شرکت سهامی فرش ایران

دریافت لوح زرین جشنواره ملی صنعت سلامت محور

چهارمین جشنواره ملی صنعت سلامت محور با رویکرد ارتقای سلامت صنایع تولیدی و خدماتی با حضور و معرفی سازمان‌های پاسخگو و مسئولیت‌پذیر حوزه سلامت، با چشم انداز بهبود و توسعه مستمر فرآیند‌های سلامت محور برگزار شد.

چهارمین جشنواره ملی صنعت سلامت محور با رویکرد ارتقای سلامت صنایع تولیدی و خدماتی و معرفی سازمان های پاسخگو و مسئولیت پذیر حوزه سلامت کشور،با چشم انداز بهبود و توسعه مستمر فرآیند های سلامت محور در تاریخ سه شنبه ۷ دی ماه ۱۴۰۰ با حضور مقامات عالی و مسئولین سلامت در مرکز همایش های سازمان مدیریت صنعتی کشور برگزار شد.

اهداف برگزاری جشنواره ملی صنعت سلامت محور:

۱- پایش،رتبه بندی،اعتبار بخشی و تشویق مجموعه‌های متعهد به امر‌سلامت.
۲- تشکیل کارگروه‌های تخصصی سلامت محور در صنایع تولیدی و‌خدماتی کشور.
۳- فرهنگ سازی در جهت تغییر نگرش صنایع در راستا ارتقای سلامت و بهداشت کشور.

جشنواره ملی صنعت سلامت محور با همکاری و همراهی جامعه دانشگاهی،انجمن های علمی و حمایت سازمان‌های متولی سلامت کشور در تلاش است سلامت محوری را در مرکز توجه الویت سیاست های سازمان ها قرار دهد.

شرکت سهامی فرش ایران با شرکت در این جشنواره علاوه بر پایش و رعایت استانداردهای سلامت محور موفق به دریافت لوح زرین اشتهار گردید.


متن لوح زرین اشتهار به شرح زیر است :

شرکت سهامی فرش ایران

مدیرعامل جناب آقای مجید محمد پناه

با استعانت از الطاف الهی و بر اساس آئین نامه اعطای جوایز جشنواره ملی صنعت سلامت محور،عملکرد آن شرکت بر اساس مستندات ارسالی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت ، که به استناد مصوبه هیئت داوران جشنواره شایسته احراز دریافت گواهی

اشتهار

گردیده اید.لذا ضمن تقدیر و تجلیل از تلاش و زحمات مستمری که شما و همکاران گرامیتان به منظور تعهد به استقرار و نهادینه نمودن شاخص های سلامت در محصولات و خدمات انجام داده اید، استمرار توفیقات مجموعه را در ارزیابی های آتی آرزومندیم.

یاسر اسماعیل لو

دبیرعلمی و رئیس کمیته داوران


کلمات کلیدی:

2 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *