حراج ۲۲ آذر ۱۴۰۲

به روایت تصاویر ببینید

درخشش گلیم شیراز در حراج سی و چهارم

سی و چهارمین جلسه حراج فرش دستباف کارکرده در ۲۰ ام آذر ماه ۱۴۰۲ با درخشش یک تخته گلیم سنندج به پایان رسید. در این جلسه تعداد۱۰۱ تخته فرش به متراژ ۲۷۷ متر مربع عرضه شد.

 

در این جلسه حراج فرش دستباف کارکرده از مجموع ۶۹ نوبت، تعداد۱۰۱ تخته فرش به متراژ ۲۷۷ متر مربع عرضه شد و تنها ۵ تخته فرش در ۴ نوبت و در مجموع مساحت ۱۱٫۴۳ متر مربع شانسی برای فروش نداشتند و تعداد ۹۶ تخته فرش در ۶۵ نوبت برگزاری به مساحت ۲۶۶ متر مربع فروخته شدند.

در سی و چهارمین جلسه حراج فرش دستباف کارکرده تعداد ۱۸ تخته فرش با رشد قیمت دو برابری از قیمت پایه فروخته شدند. عنوان رکوردار بالاترین قیمت پایه عرضه شده در حراج سی و چهارم متعلق به یک جفت فرش ماهی تبریز بود که با قیمت پایه ۴۴ میلیون تومان عرضه شد که بیشنهاد بالاتری را ثبت نکرد. عنوان رکورد بالاترین قیمت فروخته شده در حراج سی و چهارم تعلق گرفت به یک جفت فرش کاشان شش متری که با قیمت پایه ۳۸ میلیون تومان عرضه شده و با قیمت نهایی ۳۹ میلیون تومان فروخته شد.

و اما صدر نشینی سی و چهارمین هفته حراج فرش دستباف هم تعلق گرفت به یک تخته گلیم شیراز که با قیمت پایه ۱ میلیون ۶۰۰ هزار تومان عرضه شد و با رشد قیمت ۳۰۰ درصدی از قیمت پایه ۶ میلیون ۴۰۰ هزار تومان فروخته شده و عنوان بیشترین رشد قیمت فرش فروخته شده حراج سی و چهارم را به خود اختصاص داد.


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *