حراج ۴ خرداد ۱۴۰۲

90 تخته فرش دستباف در حراج ششم عرضه شد

درخشش‌ سیرجان و شیراز در حراج ششم

ششمین جلسه حراج فرش دستباف کارکرده در اولین روز از خردادماه ۱۴۰۲ با ۹۰تخته فرش برگزار شد در این رویداد هفتگی ۶۸ تخته فرش در ۶۲ نوبت ‍‍‍‍‍‍پیشنهاد قیمت بالاتر را ثبت کردند و مجموع ۲۲ تخته فرش شانس فروش پیدا نکردند.

کلمات کلیدی:


ششمین جلسه حراج فرش دستباف کارکرده در اولین روز از خردادماه ۱۴۰۲ با ۹۰ تخته فرش برگزار شد. در این رویداد هفتگی ۶۸ تخته فرش در ۶۲ نوبت ‍‍‍‍‍‍پیشنهاد قیمت بالاتر را ثبت کردند و مجموع ۲۲ تخته فرش در این ۶۲ نوبت شانس فروش را پیدا نکردند

حراج فرش دستباف کارکرده در ششمین جلسه خود در سال ۱۴۰۲ با ۶۲ نوبت و عرضه ۹۰ تخته فرش با مساحت ۲۷۲ متر مربع در اولین روز از خرداد ماه ۱۴۰۲ در حالی برگزار شد که در ۵۰ نوبت و تعداد ۶۸ تخته فرش به متراژ کلی ۲۱۳ متر مربع فروخته شد و در ۱۲ نوبت و تعداد ۲۲ تخته فرش به مساحت ۵۹ متر مربع شانسی برای فروش پیدا نکردند و به انبار حراج بازگشتند.

فرش‌های فروخته نشده را درصفحه اختصاصی حراج دراینستاگرام می توانید مشاهده کنید و در صورت تمایل به برای خرید آن با پیشنهاد بالاتر با شماره تماس ۰۹۱۲۱۲۱۲۷۰۰ تماس بگیرید یا به دایرکت این صفحه مراجعه کنید.

در سی امین نوبت حراج ششم دو فرش سیرجان و شیراز با قیمت پایه ۱٫۳۰۰٫۰۰۰ تومان عرضه شد و با رشد قیمت ۳۰۰٪ و با قیمت نهایی ۵٫۲۰۰٫۰۰۰ تومان ستاره های حراج ششم سال ۱۴۰۲ شدند تا رکوردار بیشترین رشد قیمت در ششمین جلسه حراج نام بگیرند.

فرش‌های ۶ نوبت از حراج ششم با رشد قیمت دو برابر از قیمت پایه شانس فروش پیدا کردند و همچنین به طور میانگین تمامی فرش‌های فروخته شده رشد ۲۴٪ درصدی از قیمت پایه داشتند.

به اطلاع علاقه‌مندان می‌رسانیم که روزهای پنجشنبه از ساعت ۱۷ تا ۱۸ حراج اینترنتی را در لایو اینستاگرامی صفحه irancarpetauction دنبال کنید.


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *