حراج ۲ اسفند ۱۴۰۱

با عرضه 142 تخته انواع دستبافته‌های سنتی

اراک، شهرضا، گلیم فاتح حراج چهل و چهارم شدند

چهل و چهارمین جلسه حراج فرش دستباف کارکرده روز دوشنبه یکم اسفند ۱۴۰۱ برگزار شد. در این جلسه ۱۴۲ تخته انواع دستبافته‌های سنتی به مساحت ۳۲۹ مترمربع عرضه شد که از این بین ۱۲۸ تخته فروخته شد.

کلمات کلیدی:


حراج چهل و چهارم در ۵۹ نوبت با عرضه ۱۴۲ تخته فرش (۳۲۹ مترمربع) برگزار شد. فرش‌های عرضه شده در ۵۱ نوبت (۱۲۸ تخته – ۳۰۵ مترمربع) به پیشنهادهایی بالاتر از قیمت پایه فروخته شدند. اما فرش‌های ۸ نوبت (۱۴ تخته – ۲۴ مترمربع) مشتری‌ای نداشتند و به انبار حراج بازگشتند.

بیشترین رشد از قیمت پایه در حراج چهل و چهارم در نوبت سوم رقم خورد. جایی که دو تخته قالی اراک و شهرضا و یک تخته گلیم مجموعا به مساحت ۸٫۱۵ مترمربع با قیمت پایه ۹۰۰ هزار تومان به سالن حراج آمدند و با رشد بیش از ۴ برابر به قیمت ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان فروخته شدند.

عنوان بیشترین قیمت پایه و فروخته شده حراج چهل و چهارم هم به یک جفت ذرع و نیم تبریز رسید. این جفت ذرع و نیم تبریزی با قیمت پایه ۲۵ میلیون تومان به سالن حراج آمدند و نهایتا با رقم ۳۱ میلیون تومان فروخته شدند.

در ۹ نوبت از حراج چهل و چهارم فرش‌های عرضه شده به بیش از دو برابر قیمت پایه فروخته شدند. همچنین به صورت میانگین فرش‌های فروخته شده ۴۲ درصد رشد از قیمت پایه داشتند.


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *