حراج ۱۹ شهریور ۱۴۰۲

بیستمین جلسه حراج سال 1402 برگزار شد.

سمفونی قالیچه بلوچ در حراج بیستم

بیستمین جلسه حراج فرش دستباف کارکرده در ۱۳ام شهریور ماه ۱۴۰۲ با تاخت و تاز یک تخته قالیچه بلوچ با رشد قیمت ۸۶۷ درصدی به نسبت قیمت پایه به پایان رسید.

در این جلسه حراج فرش دستباف کارکرده از مجموع ۶۳ نوبت برگزاری و تعداد ۹۳ تخته فرش به متراژ ۲۷۴ متر مربع تنها دو تخته فرش در دو نوبت و در مجموع مساحت ۳ مترو ۱۵ سانتی‌متر شانسی برای فروش نداشتند و تعداد ۹۱ تخته فرش در ۶۱ نوبت برگزاری به مساحت ۲۷۱ متر مربع فروخته شدند.

در بیستمین جلسه حراج فرش دستباف تعداد ۱۸ تخته فرش با رشد قیمت دوبرابری از قیمت پایه فروخته شدند رکورددار بالاترین قیمت پایه عرضه شده در حراج بیستم متعلق به یک جفت فرش ماهی تبریز است که با قیمت پایه ۳۰ میلیون تومان عرضه شدند و با قیمت نهایی ۴۷ میلیون تومان به فروش رفتند که رکورد بالاترین قیمت فروخته شده در حراج بیستم را هم اذعان خود کردند به طور میانگین رشد قیمت تمامی فرش های فروخته شده در این جلسه حراج فرش دستباف به نسبت قیمت پایه ۵۸٪ بوده است.

لازم به یاد آوری است که حضور در حراج برای عموم ازاد است. برای اطاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۲۱۲۱۲۷۰۰ تماس حاصل فرمایید.

و اما شگفتانه حراج بیستم متعلق به یک تخته فرش بلوچ با نقش مایه های کاملا متفاوت است که تصویرگر چند نوانده بلوچی بود که با قیمت پایه ۱ میلیون ۵۰۰ هزار تومان عرضه شد و با قیمت نهایی ۱۴ میلیون ۵۰۰ هزار تومان به فروش رسید که رشد قیمت باورنکردنی ۸۶۷ درصدی را به خود اختصاص داد.


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *