حراج ۱۲ بهمن ۱۴۰۰

با نزدیک شدن به پایان سال و مشارکت فعال اهالی بازار فرش

حراج فرش دست‌باف به روزهای هیجان انگیز خود می‌رسد

سی و دومین جلسه حراج فرش دستباف کارکرده روز دوشنبه یازدهم بهمن ماه ۱۴۰۰ با مشارکت حداکثری علاقمندان و اهالی محترم بازار فرش دستباف برگزار شد. در این جلسه ۱۰۰ تخته انواع فرش دستباف عرضه شد.

کلمات کلیدی:

در این جلسه از حراج که بیش از دو ساعت به طول انجامید مجموعا ۱۰۰ تخته انواع فرش دستباف در ۵۸ نوبت عرضه شد که از مجموع فرش‌های عرضه شده، فرش‌ها در ۴۳ نوبت به قیمت‌هایی بالاتر از قیمت پایه فروخته شد و در ۱۵ نوبت فرش‌های عرضه شده هیچ پیشنهادی بالاتر از قیمت پایه نداشتند.


بالاترین قیمت پایه عرضه شده در این حراج مربوط به یک قالی شش متری اصفهان بود که با قیمت پایه ۵۵ میلیون تومان عرضه و با قیمت ۶۱ میلیون تومان فروخته شد. نکته جالب توجه در مورد این قالی این بود که در حراج جلسه گذشته این قالی با همین قیمت پایه (۵۵ میلیون تومان) عرضه شده بود اما هیچ پیشنهاد بالاتری نداشت.

بیشترین رشد قیمت از قیمت پایه را هم دو تخته قالی طرح کاشان بافت اردکان یزد داشتند که با قیمت پایه ۸ میلیون تومان عرضه شدند و با رشدی دو و نیم برابری به قیمت ۲۰ میلیون تومان فروخته شد. همچنین دو تخته قالی کاشمر و کاشان با قیمت پایه ۷۰۰ هزار تومان عرضه شد که با رشدی سه برابری نهایتا با قیمت ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان فروخته شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *