حراج ۱۲ مهر ۱۴۰۱

با عرضه بیش از 400 مترمربع انواع دستبافته‌های سنتی

حراج بیست و دوم برگزار شد

بیست و دومین جلسه حراج فرش دستباف کارکرده روز دوشنبه ۱۱ مهرماه ۱۴۰۱ با عرضه ۴۰۳ متر مربع فرش دستباف برگزار شد. در این جلسه ۶۳ تخته فرش به مساحت ۲۶۳ مترمربع به بالاترین پیشنهادها فروخته شد.

کلمات کلیدی:


آنچه در حراج بیست و دوم گذشت

پس از یک هفته تعطیلی بیست و دومین جلسه حراج فرش دستباف کارکرده روز دوشنبه ۱۱ مهرماه ۱۴۰۱ در محل دفتر مرکزی شرکت فرش ایران برگزار شد. این جلسه در ۵۵ نوبت با عرضه ۸۳ تخته انواع دستبافته‌های سنتی به مساحت ۴۰۳ مترمربع شامگاه یازدهم مهرماه به کار خود پایان داد. از مجموع فرش‌های عرضه شده ۶۳ تخته فرش در ۳۹ نوبت به مساحت ۲۳۶ مترمربع به بالاترین پیشنهادها فروخته شدند و فرش‌های ۱۶ نوبت هم به تعداد ۲۰ تخته و مساحت ۱۶۷ مترمربع مشتری‌ای نداشتند و به انبار حراج بازگشتند.

به صورت میانگین درصد رشد فرش‌های فروخته شده از قیمت پایه در حراج بیست و دوم ۲۳ درصد بود.

ترین‌های حراج بیست و دوم

بیشترین رشد از قیمت پایه حراج بیست و دوم در نوبت دوم رخ داد. جایی که ۵ تخته انواع دستبافته‌های سنتی بختیار، همدان و اردبیل با قیمت پایه یک میلیون و صدهزارتومان به سالن حراج آمد و با چندین پیشنهاد متوالی نهایتا به مبلغ ۳ میلیون و ۴۰۰ هزارتومان با بیش از ۳۰۰ درصد رشد به بالاترین پیشنهاد فروخته شد. این فرش‌ها که تقریبا مستهلک بودند مجموعا مساحتی حدود ۹ متر مربع داشتند.

عنوان بالاترین قیمت پایه و قیمت فروخته شده حراج بیست و دوم هم به یک تخته فرش دستباف تبریز قواره ۱۲ متری رسید. این قالی با قیمت ۳۴ میلیون تومان به سالن حراج آمد و با یک چوب بالاتر به قیمت ۳۵ میلیون تومان فروخته شد.

در چهار نوبت از حراج بیست و دوم فرش‌های عرضه شده به بیش از دو برابر قیمت پایه فروخته شدند.


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *