حراج ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲

در روزی که 60 تخته فرش فروخته شد

خودنمایی گبه در حراج چهارم

چهارمین جلسه حراج فرش دستباف کارکرده عصر روز دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ برگزار شد. در این جلسه ۹۵ تخته انواع دستبافته‌های سنتی برای فروش به بالاترین پیشنهادها عرضه شدند که ۳۵ تخته شانس فروش پیدا نکردند.

کلمات کلیدی:


حراج فرش دستباف کارکرده در ۶۴ نوبت با عرضه ۹۵ تخته انواع دستبافته‌های سنتی به مساحت ۲۸۷ مترمربع روز دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ برگزار شد که فرش‌های عرضه شده در ۴۱ نوبت (۶۰ تخته – ۱۷۳ مترمربع) فروخته شدند و فرش‌های ۲۳ نوبت (۳۵ تخته – ۱۱۴ مترمربع) مشتری‌ای پیدا نکردند و به انبار حراج بازگشتند. فرش‌های فروخته نشده هر جلسه را می‌توانید در صفحه اختصاصی حراج فرش مشاهده کنید و در صورت تمایل برای خرید آن با پیشنهادی بالاتر از قیمت پایه اقدام کنید.

در حراج چهارم که به نسبت دو جلسه قبل رونق کمتری داشت گبه‌ها خوش درخشیدند. در نوبت ۳۱ حراج چهارم یک تخته گبه که کمتر از نیم مترمربع مساحت داشت با قیمت پایه ۴۰۰ هزار تومان به سالن حراج آمد و نهایتا با قیمت ۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان فروخته شد تا رکورد دار بیشترین رشد قیمت در حراج چهارم نام بگیرد.

در حراج چهارم فرش‌های عرضه شده در ۸ نوبت به بیش از دو برابر قیمت پایه فروخته شدند. همچنین به صورت میانگین فرش‌های فروخته شده، ۴۴ درصد رشد از قیمت پایه داشتند که این رقم نسبت به دو جلسه گذشته کاهش حدودا ۳۰ درصدی داشت.


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *