اخبار شرکت ۷ مهر ۱۳۹۹

بازدید مدیرعامل شرکت فرش ایران و هیئت همراه از

کارگاه متمرکز بافت قالی‌های بزرگ‌پارچه نایین

مدیرعامل و معاون تولید شرکت سهامی فرش ایران و همچنین نماینده فنی مهندسی گروه توسعه اقتصاد ملل از کارگاه متمرکز قالیبافی نایین با ظرفیت تولید ۳۰۰ متر مربع فرش در سال بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی فرش ایران، بافت قالی فرایندی است زمان‌بر و نیاز به شکیبایی بسیاری دارد، حال اگر قالی مساحت بالایی داشته باشد آن شکیبایی دوچندان می‌شود. از سویی دیگر در فرایند بافت قالی‌های بزرگ پارچه آگاهی بافنده و خبرگی استادکارِ ناظر تاثیر بسیاری در سامانبندی و یکنواخت بودن دستاورد نهایی دارد. از این رو کمتر مجموعه‌ای ریسک تولید قالی‌های بزرگ‌پارچه را می‌پذیرد.

در این میان شرکت سهامی فرش ایران به پشتوانه آگاهی بافندگان و خبرگی استادکاران ناظر در شهر نایین سالیان متمادی است با راه‌اندازی مجموعه کارگاه‌های بافندگی درپی تولید قالی‌هایی با کیفیت و ابعاد بزرگ پارچه است.

تصاویری که در ادامه می‌بینید روایتی است از بازدید مجید محمدپناه مدیرعامل، کوروش ذاکری‌فرد معاون تولید و عضو هیئت مدیره شرکت سهامی فرش ایران و آقای مهندس خدابنده نماینده گروه اقتصادی ملل با همراهی آقای صمد سربی‌زاد رییس شعبه نایین و همکارانشون از کارگاه متمرکز قالیبافی نایین. این کارگاه با مساحتی بالغ بر ۶۳۲ متر مربع در شهر نایین واقع شده و ظرفیت تولید سالیانه آن بیش از ۳۰۰ متر مربع فرش دستباف است که در حال حاضر ۶۵ بافنده در آن مشغول به کار هستند.


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *