اخبار شرکت ۳ اسفند ۱۴۰۱

برای دومین سال متوالی

فرش ایران برگزیده پنجمین جشنواره ملی صنعت سلامت محور

شرکت فرش ایران برای دومین سال متوالی برگزیده پنجمین جشنواره ملی صنعت سلامت محور کشور شد. آیین پایانی این دوره از جشنواره یکم اسفندماه ۱۴۰۱ در تهران، مرکز همایش‌های دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

شرکت فرش ایران برای دومین سال متوالی برگزیده پنجمین جشنواره ملی صنعت سلامت محور کشور شد. آیین پایانی این دوره از جشنواره یکم اسفندماه ۱۴۰۱ در تهران، مرکز همایش‌های دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد و شرکت فرش ایران موفق به دریافت گواهی اشتهار (یک ستاره) شد.

شرکت فرش ایران به عنوان یکی از بزرگترین مجموعه‌های تولید و بازرگانی فرش دستباف در ایران همواره تلاش داشته تا با تولید آثار فاخر هنری با تامین کیفیت مواد اولیه مطلوب و سازگار با طبیعت و سلامت انسان در راستای ارتقای سلامت کشور گام‌های مهمی بردارد.

جشنواره ملی صنعت سلامت محور با هدف بهبود نظام سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی رویکرد ارتقای سلامت در سطح کلان، تبدیل گفتمان ارکان علمی حوزه سلامت به گفتمان مسلط جامعه، تعیین جهت در اولویت‌های بنگاه‌های اقتصادی به منظور ارتقای سلامت تولیدات و خدمات، ایجاد فرهنگ مطالبه‌گری و‌ توانمندسازی جامعه در راستای ارتقای سلامت کشور و همچنین بهبود و توسعه فرآیندهای سلامت محور در صنایع تحت پوشش سازمان غذا و دارو برنامه ریزی و پنج دوره اجرا شده که شرکت فرش ایران در دو دوره متوالی این جشنواره خوش درخشیده است.

متن گواهی به شرح زیر است

پنجمین جشنواره ملی صنعت سلامت محور (ویژه صنعت، معدن و تجارت)

جناب آقای مجید محمدپناه
مدیرعامل شرکت سهامی فرش ایران

با استعانت از الطاف الهی و بر اساس آئین نامه اعطای جوایز جشنواره ملی صنعت سلامت محور، عملکرد آن شرکت بر اساس مستندات ارسالی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت، که به استناد مصوبه هیئت داوران جشنواره، شایسته احراز دریافت گواهی اشتهار (یک ستاره) گردیده‌اید. لذا ضمن تقدیر و تجلیل از تلاش و زحمات مستمری که شما و همکاران گرامیتان به منظور تعهد به استقرار و نهادینه نمودن شاخص‌های سلامت در فرآیندهای سازمانی انجام داده‌اید. استمرار و توفیقات مجموعه را در ارزیابی‌های آتی آرزومندیم.

اسفندماه ۱۴۰۱ – تهران مرکز همایش های دانشگاه شهید بهشتی



کلمات کلیدی:

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *