مجموعه کارخانه‌های تأمین مواد اولیه کرج، در نشانی میدان استاندارد، به سمت شهرک شیخ سعدی، جنب اداره گذرنامه قرار دارد. آغاز به کار این کارخانه در ۱۳۳۶ خورشیدی تحولی مهم در بخش اداری و زنجیره تولید شرکت فرش ایران ایجاد کرد که تاکنون نیز ادامه یافته است. پایه‌گذاری این کارخانه سبب شد تأمین مواد اولیه، انبار، پشم‌شویی، ریسندگی، قالی‌شویی، رنگرزی، عملیات تکمیلی و مرمت فرش همگی در خود شرکت فرش ایران و مطابق با استانداردهای کیفی دقیق انجام شود و شرکت را از واگذاری این امور به بیرون بی‌نیاز کند.

هم‌اکنون در مجموعه کارخانه‌های شرکت فرش ایران در کرج که ۵۲۰۰۰ مترمربع مساحت دارد، خدمات رنگرزی گیاهی با ظرفیت روزانه ۱۰۰ کیلوگرم، رنگرزی شیمیایی با روزی ۲۸۰ کیلوگرم، پشم‌شویی با ظرفیت روزانه ۵۰۰۰ کیلوگرم، قالی‌شویی دستباف با استانداردهای مناسب با ظرفیت روزانه ۸۰ مترمربع و عملیات تکمیلی با روزی ۱۰۰ مترمربع انجام می‌شود. همچنین بخش ریسندگی کارخانه که مدتی برای ارتقای سطح کیفی کار تعطیل بوده به‌زودی دوباره فعال می‌شود.

فرایند تولید - ویدئو ۱۹ شهریور ۱۴۰۱

کارخانه تامین مواد اولیه فرش دستباف

عملیات شست و شو پشم (پشم شویی)

مجموعه کارخانه‌های تأمین مواد اولیه شرکت فرش ایران در کرج قرار دارد. آغاز به کار این کارخانه در ۱۳۳۶ خورشیدی تحولی مهم در بخش اداری و زنجیره تولید شرکت فرش ایران ایجاد کرد که تاکنون نیز ادامه یافته است.

کلمات کلیدی:

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *