اخبار فرش ۳ تیر ۱۳۹۹

در ادامه برگزاری جلسات ستاد عالی راهبری فرش دستباف کشور

رییس کمیسیون پژوهش، ترویج و تبلیغات انتخاب شد

اردیبهشت ماه سال جاری کلیات ساختار ستاد عالی راهبری فرش دستباف کشور تصویب و پنج کمیسیون برای آن درنظر گرفته شد؛ تا از این طریق بتوان برخی از مشکلات فرش دستباف کشور را برطرف کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی فرش ایران، نخستین جلسه کمیسیون پژوهش، ترویج و تبلیغات در مرکز ملی فرش ایران برگزار شد. در این جلسه مقرر شد پژوهش و ترویج در یک کمیسیون و تبلیغات و اطلاع رسانی در کمیسیونی مستقل پیگیری شوند. در ابتدای این جلسه آقای ظهیری گزارشی از پژوهش‌های کاربردی به سرانجام رسیده در مرکز ملی فرش ایران بیان کرد. سپس در ادامه آقای آل ‌احمد شرحی از روند شکل‌گیری ستاد و کمیسیون‌های آن ارائه دادند.

با طرح دیدگاه‌های اعضای شرکت کننده، خانم صادقنیا سرپرست روابط عمومی مرکز ملی فرش بابیان نقاط مشترک و متفاوت تبلیغات با پژوهش و ترویج پیشنهاد کردند این کمیسیون به تفکیک موضوع به دو کمیسیون مستقل در حوزه‎های تبلیغات و ارتباطات و پژوهش و ترویج تقسیم شوند که با رای‌گیری اعضا این پیشنهاد پذیرفته شد.

در این نشست که با حضور نماینده رسمی شرکت سهامی فرش ایران ظهر روز سه‌شنبه سوم تیرماه ۱۳۹۹ برگزار شد عبداله بهرامی مدیرعامل اتحادیه سراسری تعاونی‌های تولیدکنندگان فرش دستباف ایران به عنوان رییس کمیسیون تبلیغات و اطلاع رسانی انتخاب شد.

گفتنی است در ساختار ستاد عالی راهبری فرش دستباف پنج کمیسیون توسعه بازار داخلی؛ پژوهش، ترویج و تبلیغات؛ توسعه نوآوری، خلاقیت و فناوری؛ توسعه صادرات؛ تامین، تولید و اشتغال درنظر گرفته شده که تاکنون رییس سه کمیسیون انتخاب شده است.

2 پاسخ
  1. مسعود فضائلی گفته:

    با سلام و احترام
    چرا نام تک تک افرادی که عضو هستند علی الخصوص نماینده شرکت را ذکر نشده است؟

  2. روابط عمومی گفته:

    سلام. وقتتون بخیر. نماینده شرکت جناب آقای قاسم نژاد بودند. مدعوین جلسه بیش از ۱۵ شخصیت حقیقی و حقوقی بودند که ۱۰ نفر از آن ها در جلسه حاضر نشدند. حاضران آقایان آل احمد، بهرامی، سیف محمدی، قاسم نژاد، شهبازی به عنوان مدعوین خارج از مرکز ملی فرش و آقایان صادق زاده و زهیری و خانم صادقنیا از مرکز ملی فرش بودند

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *