اخبار شرکت - گفت و گو ۲۱ تیر ۱۴۰۰

گفت‌وگو با مدیر کارخانجات کرج شرکت سهامی فرش ایران

گفتگو با مدیر کارخانجات کرج جناب آقای نادر نظری

نادر نظری از سال ۹۹ به‌عنوان مدیر کارخانجات کرج با شرکت سهامی فرش ایران همکاری می‌کند.

کارخانجات شرکت سهامی فرش ایران بزرگترین تامین کننده مواد اولیه فرش دستباف کشور

مجموعه کارخانجات تامین مواد اولیه شرکت سهامی فرش ایران در سال ۱۳۳۳در کرج تاسیس شده است و مجموعه فعالیت‌های مرتبط با فرش دست‌باف را انجام می‌دهد.

در این مجموعه بخش‌های مختلف شامل کارخانجات شستشوی پشم، رنگرزی طبیعی و شیمیایی، قالیشویی و رفوگری در حال فعالیت هستند.

ما با نادر نظری مدیر کارخانجات کرج به گفت‎گو نشستیم تا صحبت‌ها و دغدغه‌های این واحد از مجموعه شرکت سهامی فرش ایران را بشنویم.

به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی فرش ایران، نادر نظری با داشتن سوابق مختلف مدیریتی و اجرایی ، از سال ۱۳۹۹ به عنوان مدیر کارخانجات کرج با شرکت سهامی فرش ایران همکاری می‌کند.

نادر نظری علل موفقیت خود را ضرورت ، اهمیت و ارزش گذاری بر منابع انسانی را کلید موفقیت در کار می‌داند، او معتقد است انگیزه دادن و احترام گذاشتن به نیروها ، شرکت را به سوی رشد هدایت می‌کند. وی ادامه داد زمان جنگ همین نیروی انسانی بودند که کشور را حفظ کردند.

نادر نظری در خصوص وضعیت منابع انسانی در شرکت سهامی فرش ایران معتقد است که داشتن نیروهای قدیمی و باتجربه در کنار استخدام نیروهای جوان متخصص و تحصیلکرده در حیطه فرش موجب شده است که چشم انداز روشنی از پیشرفت در شرکت داشته باشیم.

وی درخصوص کارایی و بهره‌وری منابع انسانی معتقد است که باید روش کارِ گروهی وارد چرخه سازمان شود و همچنین انگیزه رشد برای نسل جدید که وارد مجموعه شرکت سهامی فرش شده‌اند مهیا گردد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی فرش ایران نادر نظری در خصوص اهداف و برنامه‌های خود در مجموعه کارخانجات تامین مواد اولیه اظهار داشت که:

“هدف اصلی ما در این مجموعه در حال حاضر تکمیل‌ چرخه تولید است، یعنی بتوانیم سه حلقه تامین، تولید و توزیع مواد اولیه را تکمیل و علاوه بر تامین نیازهای شرکت نیازهای بازار را نیز تامین کنیم، به همین منظور دو برنامه کوتاه مدت و بلند مدت طرح ریزی کرده‌ایم که در برنامه کوتاه مدت هدف ما این است که نیازهای شرکت را تامین نماییم و چشم انداز بلند مدت ما تامین نیاز بازار است”.

سخن آخر:

نادر نظری گفت‌گوی خود را با این جملات به پایان رسانید: “درآخر جا دارد از آقای مهندس محمدپناه تشکر کنم، ما با نگاه ایشان پیش میرویم و ایشان با توجه به طرح وبرنامه های جدید و همچنین سیاست بهینه و مدیریت کلان خود مسیر رشد و پیشرفت را هموار نموده اند”.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *