رویدادها ۲۳ آذر ۱۴۰۱

با حمایت شرکت فرش ایران برگزار می‌شود

اولین رویداد استارتاپی ملی فرش دستباف

مجموعه بهین تاج هنر و سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با حمایت مجموعه‌ای از نهادها من جمله شرکت فرش ایران اولین رویداد استارتاپی ملی فرش دستباف را برگزار می‌کند.

مجموعه بهین تاج هنر و سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با حمایت مجموعه‌ای از نهادها من جمله شرکت فرش ایران اولین رویداد استارتاپی ملی فرش دستباف را برگزار می‌کند.

مهمترین اهداف این رویداد کشف استعداد و خلاقیت دانشجویان، علاقمندان و هنرمندان فعال در حوزه فرش دستباف است. در این رویداد استارتاپی ایده‌های نوآورانه و خلاق و همچنین کسب و کارهای نوپا و نوآورانه در تمام حوزه‌های مرتبط با فرش دستباف از جمله: فرش و گردشگری، فرش و اشتغال، فرش، مبلمان و دکوراسیون داخلی، فرش و موسیقی، فرش و تجارت و رمز ارزها، فرش و پوشاک و مد، فرش و زیبا سازی شهر و… مورد پذیرش قرار می‌گیرد.

ایده های ارسالی به دبیرخانه رویداد پس از اولین مرحله داوری مورد سنجش و تحلیل قرار گرفته و به فراخور نیاز از مشاوره منتورهای مختلف بهره مند خواهند شد.

کارگاه‌های آموزشی مختلفی نیز برای شرکت کنندگان به صورت حضوری و آنلاین برگزار خواهد شد. در دومین مرحله از داوری، ایده‌های اصلاح شده در حضور داوران به صورت تیمی ارائه و ارزیابی می شوند. در مرحله آخر و روز اختتامیه  داوری تیم‌های برتر موفق به جذب سرمایه از طرف حامیان رویداد و نیز جوایز ارزنده خواهند شد.  در پایان رویداد تیم‌های برتر به مراکز رشد و تحقیقاتی جهت استقرار و ادامه فعالیت معرفی می‌شوند.

این رویداد با حمایت مرکز ملی فرش ایران، اداره فرش استان تهران، شرکت فرش ایران، بنیاد رسام عرب‌زاده، انجمن علمی فرش ایران، دانشکده مهندسی نساجی دانشگاه صنعتی امیر کبیر، مجله علوم و فناوری نساجی و پوشاک، جامعه متخصصین نساجی، صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری و مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه هنر در زمستان ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.


با حمایت شرکت فرش ایران برگزار می‌شود

جوایز

اهدای جوایز نفیس مادی و معنوی به ایده‌های برتر

زمانبندی برگزاری

  • آخرین مهلت ارسال ایده ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
  • جلسه ارائه و داوری اولیه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
  • اختتامیه و داوری نهایی ۱ اسفند ۱۴۰۱

ارتباط با دبیرخانه

  • نشانی: تهران، خیابان ولیعصر، روبروی بزرگمهر، دانشگاه هنر تهران، ساختمان مرکز رشد و کارآفرینی
  • تلفن: ۰۲۱۶۶۹۵۶۵۱۷ – ۰۹۳۸۶۰۴۱۵۳۰

کلمات کلیدی:

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *