اخبار شرکت ۱۰ تیر ۱۳۹۹

به بهانه دهم تیرماه روز صنعت و معدن

یادمانی از دهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران

سال ۱۳۹۳ هم زمان با دهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران که از آن به عنوان باشکوه ترین جشن سالانه صنعت کشور یاد می‌شود، یک‌صد برند ارزشمند ایران معرفی شدند که شرکت سهامی فرش ایران در بین برگزیدگان این دوره بود.

به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی فرش ایران، جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران رویدادی است که به همت بخش خصوصی (گروه مطالعاتی هوشمند تدبیر) از سال ۱۳۸۴ و با همکاری دولت، ۱۳ دوره آن برگزار شد. شرکت سهامی فرش ایران به عنوان یکی از فعالان هنر – صنعت فرش دستباف در دهمین دوره این رویداد ملی به عنوان یکی از ۱۰۰ برند ارزشمند ایران معرفی شد. لذا بی مناسبت نیست تا در روز صنعت و معدن یادی کنیم از اثرات بی بدیل فرش دستباف در صنعت ایران که البته در دوره‌هایی مورد بی مهری دولتمران قرار گرفته و در سال‌های اخیر از جایگاه واقعی خود فاصله گرفته است.

گفتنی است از اهداف جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران در دوره‌های گذشته؛ احترام به صنعتگران و ثروت آفرینان کشور، تلاش برای توسعه فرهنگ برندسازی، ایجاد بستر مناسب برای توسعه فرهنگ ساخت داخلی و صادرات کالاها با برند ایرانی، افزایش سهم و نقش بخش خصوصی در فعالیت‌های بخش صنعت، معدن و تجارت و افزایش ظرفیت‌های رقابت‌پذیری صنعت کشور بوده است.

دهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران که در سال ۱۳۹۳ برگزار شد، برای نخستین بار در حوزه برندسازی از میان ۷۰۰ برند فعال کشور ۱۰۰ برند برگزیده شدند. شرکت سهامی فرش ایران تنها برند فعال حوزه فرش دستباف کشور است که در میان یکصد برند برتر ارزشمند ایران جای گرفت، که ارزش این ۱۰۰ برند بیش از ۳۰۰ هزار میلیارد ریال برآورد شده است.

لازم به توضیح است این جشنواره با حضور وزرای صنعت، معدن و تجارت، کار و تعاون، اقتصاد و دارایی، رئیس کل بانک مرکزی، رئیس کمیسیون‌های صنایع و معادن، انرژی، برنامه و بودجه، در مرکزهمایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شده است. جشنواره ملی قهرمانان صنعت زمینه بازاریابی و تبلیغات را برای شرکت‌های برگزیده فراهم می‌آورد.


تندیس برند ارزشمند

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *